En pryl som man värmer akvarium medVad är en doppvärmare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En pryl som man värmer akvarium medVad är en doppvärmare?
Grattis till ny häst! Du kanske hittar grejer som inte passar den nya och kan sälja av det?Går åt fel håll och är glad att jag inte sålt mina hästsaker för nu har jag köpt ny häst
Kanske ännu större anledning att sälja andra saker och sätta in på sparkontot...
Coolt, jag visste verkligen inte att det fanns en sån efterfrågan på pusselLa ut 4 pussel I måndags på tradera. 2 rök på köp nu inom 15 minuter de andra två har jag fått bud på la ut ett till pussel nyss, tog väl 2 min innan jag hade bud på det
Att jag hämtade ut 2 nya pussel idag behöver vi inte prata högt om
Det har ökat enormt under coronan tror försäljningen ökat med typ 250% generellt, och 1000 bitars pussel med typ 450%! Nästan alla butiker på nätet har slut på stora delar av sitt sortiment för fabrikerna hinner inte producera I samma takt som det säljs.Coolt, jag visste verkligen inte att det fanns en sån efterfrågan på pussel
Dam borde sälja mina men jag går på sparlåga för tillfället. Gör jag minsta grej för mycke just nu så kraschar jag.Det har ökat enormt under coronan tror försäljningen ökat med typ 250% generellt, och 1000 bitars pussel med typ 450%! Nästan alla butiker på nätet har slut på stora delar av sitt sortiment för fabrikerna hinner inte producera I samma takt som det säljs.
Usch jobbigt! Hoppas du mår bättre snart!Dam borde sälja mina men jag går på sparlåga för tillfället. Gör jag minsta grej för mycke just nu så kraschar jag.
Hmmm, ny häst minsann - vad behöver du...Går åt fel håll och är glad att jag inte sålt mina hästsaker för nu har jag köpt ny häst
Kanske ännu större anledning att sälja andra saker och sätta in på sparkontot...
Tack!Grattis till ny häst! Du kanske hittar grejer som inte passar den nya och kan sälja av det?
Typ absolut ingenting!Hmmm, ny häst minsann - vad behöver du...
Jag har insett att det faktiskt är totalt onödigt för mig att ha en hel byrå full med bara kökshanddukar. Nu ska jag bara välja vilka jag ska sälja; de fulaste, eller de som kan ge mest klirr i kassan?
Så där tycker jag det är för det mesta tyvärr, därför är det segt med säljandet härMäeh!
Hade en spekulant på en pryl jag har ute på annons.
Jag tryckte in besöket idag trots att jag egentligen inte varken hade tid eller ork, har strukturerat upp dagen så att det skulle matcha in besöket.
Nu hörde hon av sig strax innan hon skulle komma och avbokade.
Kändes lite trist eftersom jag ansträngt mig att planera ihop dagen så att det skulle passa.
Men jag har fått en sadel såld på Tradera, det väger upp