Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är galet svårt att sälja kläder... Eller så har jag för dåligt tålamod kanske?Jag gick igenom mina byxor och tro det eller ej, men jag plockade ut hela tre par men jag la tillbaka ett annat par jag plockat ut tidigare Nu ska de bara lyckas säljas också
Det är svårt när det är vanliga kläder och skor. Alternativa saker är mycket lättare!Jag tycker det är galet svårt att sälja kläder... Eller så har jag för dåligt tålamod kanske?
Vad använder du för annonseringskanal för kläder?
Tusen frågor och snart två veckors velande för en pryl för 20kr. Hur sjutton ska jag kunna veta om det passar eller inte? Gå efter måtten eller chansa. Det handlar om 20 spänn liksom
Dunka huvudet i väggen och sedan skratta är väl det enda man kan göra typ Men nu kaaaanske blir det sålt om några dagar.Ursäkta att jag skrattar, men jag känner såååå igen det där. Hur många frågor är det lönt att ställa för 20 kr liksom...
Jag hade kvar en mopedhjälm lika länge som bara låg i skåpet och tog en jäkla massa plats. Hoppades att jag skulle kunna skaffa en ny moped men så blev det inte. Dessutom var hjälmen så gammal att den ändå inte var säker så den fick flytta till tippenFick tummen ur för att sälja Micklem - tränset som inte passade ponnyn.
Men så hittar jag inte de där små svarta knäppena som hör till tränset
.. Vilket ändå var positivt för letandet ledde till en liten rensning i sadelkammaren
Meeen.. Kan någon förklara varför jag sparat en hjälm från 2014 som jag inte använder längre, men som ändå fått ligga kvar och ta plats
Jag hade kvar en mopedhjälm lika länge som bara låg i skåpet och tog en jäkla massa plats. Hoppades att jag skulle kunna skaffa en ny moped men så blev det inte. Dessutom var hjälmen så gammal att den ändå inte var säker så den fick flytta till tippen
Ja inte ska du fråga mig...Meeen.. Kan någon förklara varför jag sparat en hjälm från 2014 som jag inte använder längre, men som ändå fått ligga kvar och ta plats