Tuff utmaning med andra ord
You can do it!!
Ja det kommer bli intensivt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tuff utmaning med andra ord
You can do it!!
Jag har samma problem (utom att jag inte köpt adventskalender). Massor av projekt i lådor, hyllor och högar på golvet men får knappt något gjort för jag vet inte var jag ska börjaNu ligger ytterligare ett projekt i högen och vill bli färdigt. Var börjar man?
Jag rensade ut lådorna med mössor, vantar och halsdukar mm enligt Maria Kondo-principen. Gick från 3 st lådor till en. Hur många par vantar behöver en människa egentligen?
Märker att jag har börjat tänka mer på kvalitén när jag handlar. Främst gäller det kläder och skor. Är dock inte dessa inköp som jag använder just nu, all den här hemmatiden gör att jag mest går i myskläder vilket betyder att större delen av garderoben är oanvänd. Hmpf!
Jag önskar att jag kunde vara sån att jag ville ha saker som höll länge, men jag är inte det. Jag tröttnar alldeles för fort på kläder och så är jag inte intresserad av de längre. De kan då ligga i garderoben ett tag och få ladda om och en vacker dag kan jag ta fram ett plagg och använda det en gång till för att sen typ hata plagget och tycka att det är fult och gjort sitt.Märker att jag har börjat tänka mer på kvalitén när jag handlar. Främst gäller det kläder och skor.
Tryckte som reaktion. Nu plockade jag fram mina vinterkläder och jag vill inte ens ge mig på att räkna Men använder alla utom pannbanden så de ska rensas ut.Haha, jag tror jag skrev det tidigare, men innan jag rensade hade jag 13 mössor.
Samma här!
Jag skippar tradera ett tag på grund av att så många skriver passiv-aggressiva meddelanden om hur jag inte skickar varje dag och hur dåligt det är av mig (trots att jag skriver tydligt i annonserna att jag har covid). Men fortsätter rensa hemma och organisera upp det som ska säljas i ett senare skede.