Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår svårigheten! Jag har kvar en hel del gamla hästböcker, kanske mer unga tonår än barn i och för sig. Och kan inte göra mig av med Astrid Lindgren -böckerna. Får hoppas nån vill läsa dem för mig när jag blir gammal och dementJag har rensat ut barnböcker. Ganska tufft med nostalgi bland dem, men lyckades frigöra en hel hylla i biblioteket till slut! Lite åker till syskonbarnen, annat på tradera - men det jag inte lyckas sälja får nog stanna kvar.
Gick också genom syrummet igår. Inte så mycket utrensat (ligger redan färdigt att läggas ut till försäljning. Sen) men möblerade om, sorterade och ställde i bättre ordning. Blev sjukt mycket bättre!! När jag sen får bort allt sälj/skänk så kommer jag ha oceaner av plats Undrar bara när sen är?Gick bananas i syrummet. En sopsäck till tippen och en till secondhand.
Syrummet ser ut som ett bombnedslag nu. Grejer överallt och ingen ordning alls
Men eller hur? Jag tänker alltid att jag bor ju lite trångt så jag har inte så mycket grejer jag inte använder, för det får liksom inte plats så jag har rationaliserat bort det. Hahahaha, eller hur? Det finns hur mycket grejer som helst som jag inte använder! Och jag rensade ut innan jag flyttade hit, plus att jag rensade ännu mer när jag flyttade in. Ändå är det knökfullt med grejer jag inte använder.Helt sjukt vad mycket bråte man kan samla på två år!
Fortsätter rensa i syrummet. Har fem timmar pärmar nu. Funderar på att lägga dem i skänkes-påsen. Jag behöver dem inte längre.
Har även en hel hög böcker som jag inte tittat i på år och dar. Kanske lika bra att de får göra någon annan glad ett tag?
Helt sjukt vad mycket bråte man kan samla på två år!
Gissa hur mycket man samlar på sig i ett hus typ på 19 år...
Säg inte så, jag har precis köpt hus där lösöret ingår. De har bott där sen 1956
Säg inte så, jag har precis köpt hus där lösöret ingår. De har bott där sen 1956
Det tycker jag inte alls är särskilt snällt av henne.Min mamma hotar med att allt hon samlar på sig ska vi barn få ta hand om.....