Det känns som jag drunknar här hemma i prylar. Det tar aldrig slut! Men har slängt ut lite annonser på FB nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, ingen idé att gräma sig för det. Var glad att du tog tag i det medan de fortfarande är säljbara Sen kommer en tid när man får vänta jääääätelänge för att det ska bli samlarvärde på antikviteterna, typ tre generationer fram vad det gäller hästsaker tänker jagHurra, fått två par till boots sålda.
Men det är nästan så jag känner mig dum som inte tagit itu med dessa innan. Jag har alltså haft fem par boots som inte passar nuvarande hästar liggandes hemma till ingen nytta, helkorkat
Känner igen känslan!!Det känns som jag drunknar här hemma i prylar. Det tar aldrig slut! Men har slängt ut lite annonser på FB nu.
Tack för peppÄh, ingen idé att gräma sig för det. Var glad att du tog tag i det medan de fortfarande är säljbara Sen kommer en tid när man får vänta jääääätelänge för att det ska bli samlarvärde på antikviteterna, typ tre generationer fram vad det gäller hästsaker tänker jag
Känner igen känslan!!
Rensade ett dödsbo under våren/försommaren och gick jättebra att sälja av och rensa ut så länge sakerna var kvar i det boendet.
Det jag inte hann med/inte hade gått igenom/inte var i säsong packade jag ner och tog med hem. BIG MISSTAKE!! Nu dränerar mängden saker all energi, bara genom sin närvaro. Galet egentligen att döda ting kan ha den påverkan på en, men på riktigt, de suger energi!
Samma här.Känner igen känslan!!
Rensade ett dödsbo under våren/försommaren och gick jättebra att sälja av och rensa ut så länge sakerna var kvar i det boendet.
Det jag inte hann med/inte hade gått igenom/inte var i säsong packade jag ner och tog med hem. BIG MISSTAKE!! Nu dränerar mängden saker all energi, bara genom sin närvaro. Galet egentligen att döda ting kan ha den påverkan på en, men på riktigt, de suger energi!
Du får ju givetvis göra dig av med sakerna om du vill, men ärligt talat, vad har kompisens sambos hemlandskultur med ditt hem att göra? Det var det mest långsökta jag läst på länge faktiskt.Ska nog ta tag i å sälja ljusstakarna, kommer nog aldrig använda sådana igen då min kompis sambo är från ett annat land och i h*ns land sätter man upp just dessa när någon har gått bort.
Jag har inte använt dom på flera flera år.Du får ju givetvis göra dig av med sakerna om du vill, men ärligt talat, vad har kompisens sambos hemlandskultur med ditt hem att göra? Det var det mest långsökta jag läst på länge faktiskt.
Svensk tradition är svensk tradition. Rysk tradition är rysk tradition. Iransk tradition är iransk tradition. Amerikansk tradition är amerikansk tradition. Man behöver inte rätta sig efter hela världen, utan bara göra det man själv tycker är bra och fint.
Men skriv det då istället för att komma med någon obskyr ursäkt om hur det är i någon annans hemland.Jag har inte använt dom på flera flera år.
Det var anledningen till att jag kom på att jag borde göra mig av med dom.Men skriv det då istället för att komma med någon obskyr ursäkt om hur det är i någon annans hemland.
Med att porta sig själv från att köpa på nätetHehehe, ni vet hur jag sa att jag inte skulle köpa tyg?
Jag har beställt en julkalender från en tygaffär Ett paket varje advent, och det är idag. Fick tyg jag inte vet vad jag ska göra med, så jag köpte ett pdf-mönster. Nu ligger ytterligare ett projekt i högen och vill bli färdigt. Var börjar man?
Med att porta sig själv från att köpa på nätet
Såg en utmaning i en sygrupp (som jag inte hängde på...) Att fixa en sak från laga-högen varje dag under november.
Din utmaning kan vara att göra något av adventskalendern innan nästa paket kommer. Har du inte gjort det får du inte öppna det nya paketet
Tuff utmaning med andra ordHaha då får jag aldrig öppna paket