Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett gammalt klockarmband i läder jag säljer på Tradera är nu uppe i 1500 kr! Jag tror det är något skumt för så mycket kan ett gammalt armband inte vara värt.Nu har jag bud på samtliga 7 Traderaauktioner, även klockorna
följer med spänning.Ett gammalt klockarmband i läder jag säljer på Tradera är nu uppe i 1500 kr! Jag tror det är något skumt för så mycket kan ett gammalt armband inte vara värt.
Det blev slutpriset och jag har fått betalt, plus att jag fick 455 kr för ett gammalt klocketui.följer med spänning.
Picture proof or it dident happenalltså.... jag klickade hem ett par hästar i läder på tradera....
Jag ska ju sälja inte köpa?
Fick iallafall bort 4 jackor (till second hand) som bara alegat och skräpat samt en kasse med böcker
Picture proof or it dident happen
Var hästarna jag syftade på XDkan visa bild på köpet? Jackorna och böckerna är juu tyvärr inget som syns... Lika fullt med grejer överallt ändå, Speciellt när jag rotat fram dem under andra saker som måste flyttas tillbaks. (blir snart bara slängda i en soppåse och till tippen)
Visa bifogad fil 60189
Nyförvärvet
Trodde du ville ha bevis på att jag faktiskt tagit bort något och inte bara köpt nyttVar hästarna jag syftade på XD
Nej, ville ha bevis på nyförvärvat, syns det inte så finns det inteTrodde du ville ha bevis på att jag faktiskt tagit bort något och inte bara köpt nytt
Älskar trasmattor.Finns det folk som köper trasmattor? Jag som har en massa som jag bara lagt på hög för det är ju ändå ingen som vill ha
Jag har gått ur säljgrupperna för tyger på Facebook för det är alldeles för frestande Jag har också ett rejält lager som behöver minskas så nu blir det de planerade kläderna till mig och hundarna och sedan ska jag försöka sälja det som blir över!Sålt lite mer tyg Sakta men säkert minskat mitt gigantiska lager.
alltså.... jag klickade hem ett par hästar i läder på tradera....
Jag ska ju sälja inte köpa?
Fick iallafall bort 4 jackor (till second hand) som bara alegat och skräpat samt en kasse med böcker