Jag har tänkt gå igenom och rensa ur garderoben (igen) även se vad som hamnade och blev kvar i förrådet förra rensningen
.
Det hänger mycket som jag inte har använt på länge och som jag inte gillar eller passar heller och som nu bara tar plats.
Sist sparade jag en hel del (i förrådet) då jag bl.a. tänkt använda det som material till och göra mattor mm av. Tyvärr inte skett ännu då jag tappat motivationen. Kanske ska ta tag i de nu igenunder Corona tider...
Även "finare" kläder blev nedpackat med tanken att jag skulle lämna bort det till second hand eller liknande. Eller sparat för att det är "bra att ha"
.
Senaste tiden har jag kollat en del på Facebook market och börjat fundera på om det kan vara något att prova.
"Bästa" för mig hade varit och bara lämna över en kasse till någon annan och: "Här ta det. Passar det så är de toppen annars gör vad du vill med det." Problem Solved. Samtidigt så kan jag få in någon småsumma här och där vore det trevligt också.
Är det "värt" att försöka sig på att sälja eller är det bättre och lämna iväg det i insamling eller köra direkt till någon second hand istället?