Standradt Extra?Ja men det låter jätrebra. Då ska vi inte konstra till det. Tack så mycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Standradt Extra?Ja men det låter jätrebra. Då ska vi inte konstra till det. Tack så mycket
När jag kollade på deras så mailade jag dem och frågade och fick till svar att man kan ge alla deras foder till valparStandardt för valpar, finns det? Försökte läsa på och hittade Standardt Original som det stod "för hundar i alla åldrar" på. Även för valpar då antar jag? Har de inget specifikt valpfoder?
Härligt du hittat någon som duger åt hunden - hoppas det ska fungera ett tag nuNär jag kollade på deras så mailade jag dem och frågade och fick till svar att man kan ge alla deras foder till valpar
Har förövrigt bestämt mig för foder nu, äntligen!
Fick hem provpåsar från Magnussons men valpen ville inte ens smaka så de gick bort direkt.
Då det blir Essentials och hon äter nästan så mycket som hon ska utan att jag behöver truga så skönt!
När vi hämtade henne så visade det sig att hon var oerhört tunn (precis börjat löpa och fällt ur helt och hållet) så vi köpte Standardt Extra åt henne. Verkar funka fint med magen hittills så vi får se hur hon funkar på det. sååå trevlig och söt hund!Standradt Extra?
Beror på hur högt energiinnehåll din hund behöver. Inom varje sort finns olika alternativ. VoH är generellt väldigt feta och energirika foder. Om din hund inte kräver det, så kanske något av Bravos mindre energirika sortiment skulle passa.Hur pass snart efter att en 8 veckors valp kommit hem till en kan man börja fasa över den på nytt foder? Valpen kommer vara uppväxt på RC och jag kommer vilja få över den på färskfoder.
Men sen är det det där med vilken sorts färskfoder? Har sett VoH, Mush, Pure and Natural och Bravo här i närheten. Har ingen aning om vilket av dessa jag ska välja!
Hur pass snart efter att en 8 veckors valp kommit hem till en kan man börja fasa över den på nytt foder? Valpen kommer vara uppväxt på RC och jag kommer vilja få över den på färskfoder.
Men sen är det det där med vilken sorts färskfoder? Har sett VoH, Mush, Pure and Natural och Bravo här i närheten. Har ingen aning om vilket av dessa jag ska välja!
Hur pass snart efter att en 8 veckors valp kommit hem till en kan man börja fasa över den på nytt foder? Valpen kommer vara uppväxt på RC och jag kommer vilja få över den på färskfoder.
Jag tycker du ska köra på Mush såklart, många kooikerägares favorit. Fenna är uppfödd på Mush men åt ett tag VoH men det passade inte henne, men foder är ju väldigt individuellt.Hur pass snart efter att en 8 veckors valp kommit hem till en kan man börja fasa över den på nytt foder? Valpen kommer vara uppväxt på RC och jag kommer vilja få över den på färskfoder.
Jag har bytt över direkt utan några som helst problem på flertalet valparHur pass snart efter att en 8 veckors valp kommit hem till en kan man börja fasa över den på nytt foder? Valpen kommer vara uppväxt på RC och jag kommer vilja få över den på färskfoder.
Jag är inte svårare än att jag kommer lyssna på det rådetJag tycker du ska köra på Mush såklart, många kooikerägares favorit. Fenna är uppfödd på Mush men åt ett tag VoH men det passade inte henne, men foder är ju väldigt individuellt.
Jag hade också bytt över direkt utan problem.
"Ebafarmen Avel och foder" - någon som kikat på deras färskfoder? Såg en annons på fb och gick in på deras sida.
Jag är inte svårare än att jag kommer lyssna på det rådet
Mush it is! Så får jag se vad valpis tycker.
De råvaror jag reagerar på är spannmålsblandning, sojaolja, majsglutenmjöl och fjädermjöl."Ebafarmen Avel och foder" - någon som kikat på deras färskfoder? Såg en annons på fb och gick in på deras sida.
Mina brukar få mellan 0,5-1 dl åt gången beroende på foder. De äter strax under 1 dl av grain free. Enligt påsen ska de äta minst det dubbla så skit i det. Köp en mindre påse och testa?
Även av Acana ska de äta nästan det dubbla om man går på vad påsen säger. De vill ju att det ska ta slut fort...