Mina 2 whippar äter Magnusson m&b junior och älskar detMailade faktiskt med dom idag så de skulle skicka några gratisprover åt mig
Så får vi se vad fröken tycker!
Gillar att de kör på svenskt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina 2 whippar äter Magnusson m&b junior och älskar detMailade faktiskt med dom idag så de skulle skicka några gratisprover åt mig
Så får vi se vad fröken tycker!
Gillar att de kör på svenskt...
Fler än jag som fodrar med Fodax? Förra schäfern åt Emmzo, schäfervalpen är uppfödd på Fodax och får fortsätta äta det, corgin som kommer har jag inte fått foderinfo om än, men det lutar åt att han också kommer få äta Fodax eftersom det blir enklast med samma till båda.
Jag skulle gärna fortsätta med Emmzo eftersom det finns så mycket olika smaker att blanda med, får se hur det blir! Lillschäfern verkar inte direkt kräsen...
Jo det är det jag funderar på, borde väl inte vara nåt problem?Kan du inte blanda Fodax och Emmzo då?
Jag kör Nordic på mina nu, är väldigt nöjd med det.
Jo det är det jag funderar på, borde väl inte vara nåt problem?
Precis som @AraSlei skriver fodrar jag med Fodax, det har jag gjort ganska många år nu.Fler än jag som fodrar med Fodax? Förra schäfern åt Emmzo, schäfervalpen är uppfödd på Fodax och får fortsätta äta det, corgin som kommer har jag inte fått foderinfo om än, men det lutar åt att han också kommer få äta Fodax eftersom det blir enklast med samma till båda.
Jag blandar färskfoder hejvilt utan problemJo det är det jag funderar på, borde väl inte vara nåt problem?
Någon som har tips på torrfoder till en hund som lätt lägger på sig. Får inte vara fisk som huvudingrediens då hon ratar det.
Fler än jag som fodrar med Fodax? Förra schäfern åt Emmzo, schäfervalpen är uppfödd på Fodax och får fortsätta äta det, corgin som kommer har jag inte fått foderinfo om än, men det lutar åt att han också kommer få äta Fodax eftersom det blir enklast med samma till båda.
Jag fodrar också med Fodax. Tidigare gav jag Nordic, men min hane vill slutade äta det så då blev det Fodax istället. Hundarna gillar det och det är smidigt att hantera. Jag är egentligen inte heller förtjust i att det är kyckling i, men har överseende med det just nu.
Varför inte kyckling? Jag barfade en period och gav kyckling då så har aldrig sett det som dåligt, spannmålet tycker jag är det sämsta med fodax isåfall.
Ja ok, den tanken förstår jag ju, kopplade inte så långt bara. Trodde jag missat nåt om hur hundarna tar det.På grund av hur kycklingindustrin ser ut. Det är inte dåligt för hundarna men kycklingarna har det inte bra alls, tyvärr.
Det var ju också så att i undersökningen av färskfoder som publicerades förra(?) året så kom det väl fram att de trista bakterierna som syntes i resultaten med stor sannolikhet kom från kyckling.Varför inte kyckling? Jag barfade en period och gav kyckling då så har aldrig sett det som dåligt, spannmålet tycker jag är det sämsta med fodax isåfall.
Det var ju också så att i undersökningen av färskfoder som publicerades förra(?) året så kom det väl fram att de trista bakterierna som syntes i resultaten med stor sannolikhet kom från kyckling.
Låter ju rimligt, kyckling är ju rätt känsligt. Är väl för min del ännu en anledning att blanda upp med Emmzo som har fler köttsorter.
Först så kan man inte gå efter dl - olika foder väger olika mycket/liteJag har funderat lite på att gå över till magnusson grain free nu när hennes stora acana säck snart är slut. Men nu läste jag i deras tabell att hon ska äta 6-7 dl isf! Hon äter 2 dl nu. Då kommer det ju inte alls bli billigare vilket var den främsta orsaken till bytet..