Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du och jag Bläckis, du och jag.
Skönt att inte vara ensam
Alltså jag blir lite avis när folk här skriver nåt på temat "nja, det superklickar väl inte riktigt men jag kan ju träffa honom ett tag så får vi se". Jag skulle också vilja kunna tänka så. Men istället får jag överhuvudtaget inte idén att ens peta på någon som jag inte råmar efter. Trist.
Skönt att inte vara ensam
Alltså jag blir lite avis när folk här skriver nåt på temat "nja, det superklickar väl inte riktigt men jag kan ju träffa honom ett tag så får vi se". Jag skulle också vilja kunna tänka så. Men istället får jag överhuvudtaget inte idén att ens peta på någon som jag inte råmar efter. Trist.
Hur gör man för att känna att det är ok med "ett litet äventyr"?
Det känns alltid som att omgivningen dömer en på ena eller andra sättet, ligger man inte så är man tråkig och pryd, ligger man så är man slampa.
Ja då är vi tre då , undantag om man druckit nån snygg
Jag tror du måste inse att han ser dig som en trevlig förströelse eller en kk. Oavsett vad han säger så säger ointresset av att träffas att ni aldrig kommer bli ett par. Ge upp eller ta det för vad det är - ett litet äventyr.
Rent generellt så skulle jag vilja tipsa om att inte lyssna så mycket på ord, utan se till handlingar. Vad hjälper det att han bedyrar att han vill träffas när allt annat är viktigare?
Är man intresserad så ser man till att ses, svårare än så är det inte. Han ringer ju inte ens. Han tycker bara du är en snygg o trevlig tjej som han kan träffa för sex ibland.