Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Fast jag tror mkt handlar om hur bra man matchar varandra. Precis som när man provrider en ny häst, ibland så klickar det direkt och allt bara funkar. Ibland kan man aldrig lära sig att fungera ihop, och sen finns givetvis alla skalor däremellan.

Sedan är det klart att du som man kan ha koll på vart allt sitter tex. Jag har legat med män som aldrig har hört talas om klitoris tex, då är det skapligt svårt att få till ett bra ligg. Sedan är det rätt många som verkar ha missat att takten spelar roll, eller att det finns vissa punkter i slidan som är extra "trevliga" ;)

Listan kan göras hur lång som helst.

Sedan tror jag att det är mkt svårare att få till bra sex om man har släckt lampa, åtminstone i början. Hur ska man kunna läsa av den andres reaktioner, kroppspråk och allt om man inte ser dem?? Det blir ju som att gissa sig fram, och det är nog inte speciellt lätt för någon part.

Jag har som sagt råkat ut för en själv... Det var skapligt frustrerande kan jag tala om. Och jag gav faktiskt upp, för han var inte speciellt lätt att lära upp, och verkade inte jätte intresserad av att lära sig heller.

Kramas var han bra på dock :)

Kan förstå att inte alla har full koll på var den sitter, men att inta ha hört talas om den tycker jag låter konstigt?

Kl.

Jag har faktiskt träffat på en kvinna som vägrade tvätta musen med något annat än vatten. "För det störde balansen i underlivet". Det gör det ju men nån gång i veckan med tvål lär väl inte göra hit eller dit.

Oralt var inte aktuellt kan jag säga.

Vart den sitter ingår väl och har ingått i grundläggande biologi och sexualundervisning i hur många år som helst i Sverige, eller?
Jag tror att vissa män bara inte bryr sig, det är så självklart att de är bra i sängen att de inte behöver anstränga sig.

Många män som är sådär ruskigt attraktiva, som får hur många kvinnor som helst och gärna tror att de är riktigt bra i sängen är enligt min iofs ganska begränsade erfarenhet ruskigt dåliga i sängen.

Jag tvättar inte med något annat än vatten, jag får svampinfektion som ett brev på posten om jag använder tvål, och ja, det räcker med en enda gång! Hittills är det ingen som har klagat, och det är väldigt många som gärna utbrister "Ohhh vad du smakar gott" :o

Men däremot använder jag emellanåt vivag- ett medel för att hålla balansen rätt, då jag är väldigt känslig för obalans och nya bakterier o så. Har jag sex med någon ny så måste det in en sådan DIREKT, annars blir det väldigt otrevligt redan 1-2 dagar efter.

Jag tvättar inte med något annat än vatten, jag får svampinfektion som ett brev på posten om jag använder tvål, och ja, det räcker med en enda gång! Hittills är det ingen som har klagat, och det är väldigt många som gärna utbrister "Ohhh vad du smakar gott" :o

Men däremot använder jag emellanåt vivag- ett medel för att hålla balansen rätt, då jag är väldigt känslig för obalans och nya bakterier o så. Har jag sex med någon ny så måste det in en sådan DIREKT, annars blir det väldigt otrevligt redan 1-2 dagar efter.

Luktar du fiskrenseri så antar jag att oralt är rätt off. Men det är ju upp till dina partners att bedöma.:)

Haha, nej jag luktar inte så. Däremot har jag luktat lite åt det hållet och då var det obalans i bakterierna och det var rätt lätt fixat.

Det är nog rätt så vanligt att man har obalans utan att känna av det själv, och jag får för mig att rätt många kvinnor inte smakar och luktar på sig själva så att säga. Det gör jag, ska en karl vara där nere så vill jag veta vad jag "utsätter" honom för :D

kl

Nu var jag bara tvungen att fixa en profil på Happy Pankake :) ....än har inga idioter hört av sig , bara trevliga ...fast det är ju sent nu också ;)

Luktar du fiskrenseri så antar jag att oralt är rätt off. Men det är ju upp till dina partners att bedöma.:)
Jag tror det är betydligt vanligare bland kvinnor som använder tvål att lukta illa än de som inte gör det iom att det rubbar balansen, som kimmis87 säger.

Detta är lite frustrerande eftersom jag inte vill ha egna barn och de som vill ha barn verkar ofta vara min typ så att säga. Men det finns ju många som redan har barn och är nöjda med de de har, så jag får koncentrera mig på dem. :)

Fast jag tror nog att du kan ge de som vill ha barn en chans också. Är man 40 + tar man nog inte alls för givet att kunna bli biologisk mamma mera. Bland dem kan det finnas guldkorn som nöjer sig med din kärlek ;)

Jag tror att vissa män bara inte bryr sig, det är så självklart att de är bra i sängen att de inte behöver anstränga sig.

Många män som är sådär ruskigt attraktiva, som får hur många kvinnor som helst och gärna tror att de är riktigt bra i sängen är enligt min iofs ganska begränsade erfarenhet ruskigt dåliga i sängen.

Ofta är det precis samma fenomen med killar som är välutrustade utöver det vanliga, de tror liksom att det räcker med att den är stor :crazy:

Det är nog ingen god ide att luras om man tänker sig att förhållandet skall hålla. Om man vill ha barn finns det ju massor av sätt att lösa det på även om fertiliteten gått ned.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 110
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 972
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat