Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Gör ni andra det? Kommer i håg hur sexet var med en viss person flera år efter att ni haft förhållandet?

:

Ja, efter 25 år så tänker jag fortfarande på den mannen som jag har haft bäst sex med. Tänker på vissa helt fantastiska sexupplevelser med honom.

Gör ni andra det? Kommer i håg hur sexet var med en viss person flera år efter att ni haft förhållandet?

Absolut!

Jag minns flera av mina sexpartners genom åren och jag kommer ihåg flera gånger med exet som var speciellt minnesvärda.
Samt sängkamraten jag hade. Där var många av våra stunder rent magiska. Självklart minns jag dem! Det var sas höjdpunkter i mitt liv!

Vissa minns man ju mer än andra;) :o:angel:

Jag tycker också att sex är rätt så överskattat, kan lika gärna sjunga med i en bra låt, galoppera på en stubbåker eller shejpa lite med hundarna.

Bästa sexet med maken var när jag var en högdräktig kossa och sonen föddes 5 timmar senare :D DET minns jag, men överlag var sexet inte något speciellt. Klart jag minns lite här och var och ställningar och så, men överlag kan jag inte säga några detaljer för det var ..helt vanlig sex. Jag mins inte ens om han var bra!

Ja, sex är faktiskt överskattat :D
Om man ska imponera på mig behöver man inte vara bra i sängen, men man ska vara bra i det övriga :)

Absolut!

Jag minns flera av mina sexpartners genom åren och jag kommer ihåg flera gånger med exet som var speciellt minnesvärda.
Samt sängkamraten jag hade. Där var många av våra stunder rent magiska. Självklart minns jag dem! Det var sas höjdpunkter i mitt liv!

Vissa saker kommer jag i håg, tex första och anda gången dotterns pappa var riktigt tänd vilket var när dottern var 3 timmar respektive 3 veckor gammal. Men det minns jag mest för att det var sjukt egentligen, vilken frisk man tjatar och gör närmanden på sin nyförlösta flickvän?

Vissa saker kommer jag i håg, tex första och anda gången dotterns pappa var riktigt tänd vilket var när dottern var 3 timmar respektive 3 veckor gammal. Men det minns jag mest för att det var sjukt egentligen, vilken frisk man tjatar och gör närmanden på sin nyförlösta flickvän?

Av allt du skrivit får jag intrycket att din man var en ganska eländig partner egentligen? Eller snarare att han inte lärt sig något om sin egen eller en kvinnas sexualitet? Det är inte skojigt att du särskilt minns avvisanden från din sida.

Vill inte låta förnumstig - men jag hoppas verkligen att du någon gång får upppleva bra sex, sex på dina villkor och sex du verkligen längtar efter att få ha.

Av allt du skrivit får jag intrycket att din man var en ganska eländig partner egentligen? Eller snarare att han inte lärt sig något om sin egen eller en kvinnas sexualitet? Det är inte skojigt att du särskilt minns avvisanden från din sida.

Vill inte låta förnumstig - men jag hoppas verkligen att du någon gång får upppleva bra sex, sex på dina villkor och sex du verkligen längtar efter att få ha.

Fast ju det var ju inte hennes man utan han som är pappa till tösen.

KL

Det är förvånansvärt många kvinnor i min ålder (kring 40år) på dejtingsidor som inte har barn men som vill ha det i framtiden. Jag trodde inte att det var så vanligt att få första barnet i den åldern.

Men skriver de uttryckligen att de önskar bli biologiska mammor eller kan de vara att de tycker det vore helt ok att bli bonusmamma?

KL

Det är förvånansvärt många kvinnor i min ålder (kring 40år) på dejtingsidor som inte har barn men som vill ha det i framtiden. Jag trodde inte att det var så vanligt att få första barnet i den åldern.

Det skriver de nog bara för att inte skrämma bort pappor?

Dotterns pappa är inte samma som min man, som tur var så han ska inte ha skuld för allt.:) Men med tanke på att jag var min mans första flickvän och första gången han hade sex var med mig och att dotterns pappa egentligen är homosexuell så ja, ingen av dem kunde väl speciellt mycket om någons sexualitet egentligen. Inte jag heller egentligen.;)

Vad menar du? Målet är inte att ha perfekt sex utan det är resan dit som ska vara perfekt? :p

Myset som leder fram till det, orgasm eller inte, man kan ha rätt mysigt utan. Att förvänta sig just den himlastormande orgasmen den första gången man är tillsammans vore väl att ta i.

Men skriver de uttryckligen att de önskar bli biologiska mammor eller kan de vara att de tycker det vore helt ok att bli bonusmamma?

Det skriver de nog bara för att inte skrämma bort pappor?

Enligt de fakta som man får fylla i så vill de ha barn, vilket jag tolkar som att de vill ha egna barn. De skriver inget som motsäger det i presentationerna iallafall.

Detta är lite frustrerande eftersom jag inte vill ha egna barn och de som vill ha barn verkar ofta vara min typ så att säga. Men det finns ju många som redan har barn och är nöjda med de de har, så jag får koncentrera mig på dem. :)

Myset som leder fram till det, orgasm eller inte, man kan ha rätt mysigt utan. Att förvänta sig just den himlastormande orgasmen den första gången man är tillsammans vore väl att ta i.

Men det är ju det jag menar :p Att det inte behöver vara perfekt alls, vilken hemsk press man sätter på folk om det måste vara perfekt första gången! :D Att det ska vara som FannyN beskriver sex tex!:D

Fast ibland är det faktiskt det redan första gången, och det är helt underbart kan jag lova! :D

Nu är man ju minst två personer som deltar, så om sexet blir bra eller ej hänger ju inte bara på den ena parten. Sen får man pluspoäng för engagemang och entusiasm.

*kl* För mig är sex i en kärleksrelation en viktig del utan det så är vi ju bara två kompisar. Det är ju också trevligt men inte riktigt samma sak.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 110
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 972
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 257

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka