P
prallan
Sv: Allmänna dejtingtråden
Jag vet... Men vi diskuterade kvinnor 40+ därav mitt icke vetenskapligt korrekta svar..
Jag vet... Men vi diskuterade kvinnor 40+ därav mitt icke vetenskapligt korrekta svar..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ju alla sorter, de som inte ser det som ett jätteproblem att ha ett barn med handikapp, och de som är beredda att göra fostervattenprov och eventuellt abort.För att risken att få barn med kromosomavvikelser ökar för kvinnor över 40, vilket många tar i beaktande.
PS och mitt kompis barn föddes frisk o fin
Självklart! Dumt uttryckt av mig!Även barn med kromosomavvikelser, är ofta(st) friska och fina! Känner att jag måste påpeka det.
Eller rättare, alla barn är väl fina.
Tyvärr är okunskapen också stor bland oss kvinnor - speciellt dom yngre. Finns dom som paniskt tvättar underlivet flera gånger varje dag för att dom har "flytningar". Flytningarna är slidsekretet. Sorgligt.
I vår kommun fick jag boka en föreläsare så alla åttondeklasstjejer fick en föreläsning om sitt könsorgans olika funktioner. Något jag är jäkligt stolt över.
kl
reggade mig i natt och har fått hur många napp somhelst, och då har inte bilden hunnit reggas än heller.....hahahhahahahhahhaaaa. Fast det är en som ändå är intressant , en värmlänning( fd karlstadbo)sjukgymnast, som bor i sthlm och har en klinik där. Ser rätt bra ut det jag sett iallafall
( Jag o mitt kk kommer inte att utveckla en relation som leder till ett förhållande har vi kommit överens om , ifall nån undrar)
För att risken att få barn med kromosomavvikelser ökar för kvinnor över 40, vilket många tar i beaktande.
Det börjar ju redan vid 35 eller tidigare har man konstaterat och även äldre fäder ökar risken för olika typer av funktionshandikapp på barnet.
ENligt den här artikeln är riskökning för kvinnor högst när man är över 45 och 40 för män http://www.viforaldrar.se/bli-gravid/aldre-foralder-risker-och- .
*kl*
Efter att nu ha klarat av separationen från sambon känner jag att det här med partnerskap är överskattat. "Folk" är idioter och av nån anledning går jag ur förhållande efter förhållande med en stor besvikelse över att karlar är omogna, ego och milt uttryckt korkade.
Som tur är var det en "billig" lärpeng den här gången, eftersom jag kände av de snåla vibbarna redan när vi träffades och därför höll tillbaka på frikostigheten (redan där borde jag ha anat mer än oråd och flytt).
Så nu till frågan; hur sjutton hittar man en trevlig KK?Misstänker att annonsering på siter för ändamålet leder till total mailbombing och förlorat hopp om mänskligheten så vart börjar jag? Bekantskapskretsen är inte ett alternativ
![]()
England:
Guardian soulmates
Gaydar? (Osäker på om det hette så..)
Det är nog ganska allmänmänskligt att tycka att det är svårt att skriva ett förstamail. Jag får ju inte fler förstamail än att jag kan svara på alla och det brukar kunna bli roliga och givande konversationer även med en lite trevande inledning.
Men martha... Nu bryter du ju mot alla nätdejting- konventioner!JAg har varit på en sån sida i ett dygn , en del skriver att man är intressant o o man vill skriva !!?? Inte en bild, inte en presentation ..öööhhh
iallafall ska jag på en "dejt" i morgon redan , vi ska ut med dogsen...