Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Men martha... Nu bryter du ju mot alla nätdejting- konventioner! ;) Ni har inte mejlat i månader, du har inte hunnit checka av din lista med kriterier (han måste matcha varenda ett!), du har inte hunnit kolla om ni har en gemensam värdegrund och framför allt har du inte hunnit diskutera hans skriftliga uttrycksform eller analysera hans meddelanden, på jakt efter dolda budskap, på detta forum... Jag är lite besviken på dig... ;) :)

OBS! Inlägget är skrivet med en lätt anstrykning av ironi! You Go, Girl! ;)
Nej nej, inte uppmuntra henne! Det är ju en man hon ska promenera med doggarna med, en sådan vill bara ha en kvinna framför spisen och i sängen i sin egna lägenhet/hus/släktgård och perfekta liv!!!! Det finns ju ingen annan sort! :p

I alla fall inte om man ska tro alla pessimister i tråden! :sneaky:

Enya, ditt inlägg fick mig att nästan gapskratta. :D Tack för det, jag behöver skratta idag känner jag.

Måste vara det att där bara stod:HUND på listan.

Ptr

Fast det var jag som sa vi kunde gå ut med dom :p , så nu har vi gjort det och ska göra't i môra också ...fast jag vet inte om han är min typ så men väldigt sympatisk, trevlig , vältränad :)

Fast det var jag som sa vi kunde gå ut med dom :p , så nu har vi gjort det och ska göra't i môra också ...fast jag vet inte om han är min typ så men väldigt sympatisk, trevlig , vältränad :)

Vilken är din typ? :)

Jag gillar mörkhåriga karlar. Det känns lite konstigt att jag då har varit tillsammans med blonda och blåögda bara! :D

En lösning för mig kan ju faktiskt vara att jag finner kärleken i Sverige och flyttar till den mannen. Men det är ju minst sagt knepigt att hitta rätt kemi när man bor långt från varandra. Och jag ska INTE sätta mig i ett beroende till någon ny man! Måste återgen lära mig att stå på egna ben. Men tanken på släktgård och arbetet på gården lockar mig som hästintresserad. Mina djur skulle trivas på en gård, men det gäller att jag också ska trivas. Nu har jag lärt mig en mycket dyrköpt läxa och jag ska aldrig ge upp min frihet för någon annan.

Risken är dock överhängande att jag känner att jag har hamnat i nästa fälla...

Vilken är din typ? :)

Jag gillar mörkhåriga karlar. Det känns lite konstigt att jag då har varit tillsammans med blonda och blåögda bara! :D

Jag gillar män som är handlingskraftiga , kreativa, snygga händer, lite såna som jag kan ha respekt för ....jag är så j'vla självständig o egen så det är svårt att hitta nån man inte kör över ( omedvetet) har lätt för att träffa män men svårt att fullfölja det , fast jag är faktiskt en lycklig singel ändå.

kl

...och jag känner mig uppgiven igen :(
Den trevliga dejten som var hos mig i drygt ett dygn i början av december har inte tid att träffa mig. Meningen var att vi skulle ses igen 2 veckor senare, men då hade han glömt att han hade lova gå på en fest till sin bror. Nästa bud var att vi skulle ses i mellandagarna, men då hade han barnen och började jobba en dag tidigare än det först var meningen.
Han har kollat sin kalender och kan inte se nån ljusning innan tidigast mitten av februari :rage:
...men han hoppas att vi kan hålla kontakten även om vi inte ses så ofta...
...och kontakt har vi - fortsättningsvis varje dag.

Jag vill vara man, rycka på axlarna och se hur det går.
Tyvärr är jag nojiga tott, kvinna, funderar och känner för mycket och vill veta NU om den här mannen som verkade ovanligt intressant ens är nåt jag på riktigt vill ha. Jag VILL verkligen träffa honom snart igen!!
Vi bor någon timme ifrån varandra och jag har erbjudit mig att komma till hans ort och käka lunch eller nåt, men inte fått nån respons på det.

Jag har ju tänkt mig att hitta någon som är född på 70-talet, men nu har jag fått lite kontakt med en trevlig 69a. Så snart kanske jag börjar jaga 68or. ;):D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 110
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 972
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka