Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej nej, inte uppmuntra henne! Det är ju en man hon ska promenera med doggarna med, en sådan vill bara ha en kvinna framför spisen och i sängen i sin egna lägenhet/hus/släktgård och perfekta liv!!!! Det finns ju ingen annan sort!Men martha... Nu bryter du ju mot alla nätdejting- konventioner!Ni har inte mejlat i månader, du har inte hunnit checka av din lista med kriterier (han måste matcha varenda ett!), du har inte hunnit kolla om ni har en gemensam värdegrund och framför allt har du inte hunnit diskutera hans skriftliga uttrycksform eller analysera hans meddelanden, på jakt efter dolda budskap, på detta forum... Jag är lite besviken på dig...
![]()
OBS! Inlägget är skrivet med en lätt anstrykning av ironi! You Go, Girl!![]()
Måste vara det att där bara stod:HUND på listan.
Ptr
Fast det var jag som sa vi kunde gå ut med dom, så nu har vi gjort det och ska göra't i môra också ...fast jag vet inte om han är min typ så men väldigt sympatisk, trevlig , vältränad
![]()
Ni får väl åka halva vägen var.
Enya, ditt inlägg fick mig att nästan gapskratta.Tack för det, jag behöver skratta idag känner jag.
Vilken är din typ?
Jag gillar mörkhåriga karlar. Det känns lite konstigt att jag då har varit tillsammans med blonda och blåögda bara!![]()
Jag har ju tänkt mig att hitta någon som är född på 70-talet, men nu har jag fått lite kontakt med en trevlig 69a. Så snart kanske jag börjar jaga 68or.![]()
Ok ...68: or är nog inte att förakta![]()