Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Du är väl snart 46år så 50år är ju inte så jättegammalt i förhållande till dig. Är det för att du tycker 50år låter gammalt så att det inte känns bra eller är du ungdomlig av dig så att du passar bättre med någon yngre? Jag är bara nyfiken, så se absolut inte min fråga som anklagande eller som en förolämpning.

Jag kan till viss del känna att 45år låter gammalt för mig, även om det inte är det i förhållande till mig egentligen. :)

Du är väl snart 46år så 50år är ju inte så jättegammalt i förhållande till dig. Är det för att du tycker 50år låter gammalt så att det inte känns bra eller är du ungdomlig av dig så att du passar bättre med någon yngre? Jag är bara nyfiken, så se absolut inte min fråga som anklagande eller som en förolämpning.

Jag kan till viss del känna att 45år låter gammalt för mig, även om det inte är det i förhållande till mig egentligen. :)

Tycker nog mest att 50 låter gammalt :p
...och så är jag ungdomlig. Många tror (på riktigt) att jag är 35 år.

Jag tror faktiskt att det gäller mig också att jag verkar yngre än vad jag är, definitivt mentalt, men även utseendemässigt tror jag. :)

*kl*
Idag fick jag två nya mail: Ett av Herr 47 år "Vad sägs om lite heta äventyr ikväll?" och ett av Unge herrn 19 år "Jag vill mysa med dig"

:wtf::cautious:

Åfan. Just det. Fast kanske inte med anonyma användarprofiler...

Varför tror folk att man vill bjuda hem en helt anonym person på en "spontan kopp kaffe" en sen kväll? De har varken bild, presentation eller ifyllda fakta, men skickar kontaktförfrågningar i stil med "jag är i dina trakter ikväll. Hotellrum?"?

Jag är verkligen usel på det här:crazy:

Man kan ju ge bägge killarna samma adress, sätta sig i en lägenhet tvärs över gatan med kikare och en kall öl och njuta av underhållningen?

Kaffe? Det var ju sex du ville ha. Såna där romantiker tycker jag inte att du ska öda din tid på.

Jag har faktiskt gjort det misstaget en gång. "En kväll med southpark och skitsnack" visade sig vara en eufemism för engångsligg. Inte värt besväret, klart sämre underhållningsvärde på sexet än på den tecknade serien:D

På fullt allvar är jag kass på sånt här. Finns det inget mellanläge mellan "happily ever after" och anonyma ragg kl 23 en torsdag?

Du, jag är bättre på att göra praliner än på att svara på just den frågan. Och jag har aldrig tempererat choklad i hela mitt liv.:angel:

Känns i och för sig klassiskt på dejtingsidor :D! Det går typ 5 dylika meddelanden på ett normalt. Var glad att du slapp bilden det hade nog ändå inte varit ansiktet som var på det fotot :wtf:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
996
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 110
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 972
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka