Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade varit lite nervös att ha två dörrar på ömse sidor om akvariet, men de kanske inte används så mycket?Sakta men säkert...
Visa bifogad fil 145548
Haha det ena är badrumsdörren så de används flitigt Vad är det som gör att du inte vill ha dörrar nära?Jag hade varit lite nervös att ha två dörrar på ömse sidor om akvariet, men de kanske inte används så mycket?
Jag skulle vara rädd att stöta till akvariet vid passeringar och om man har något i händerna som kan stöta till glaset.Haha det ena är badrumsdörren så de används flitigt Vad är det som gör att du inte vill ha dörrar nära?
Ah, sådant oroar jag mig inte för. Känns som att det i så fall är större risk att slå i när jag går "vanligt förbi" utan att komma ut genom någon av dörrarna. Hade jag bott med min vimsiga mor eller med barn, då hade det nog varit annat läge. Varken jag eller sambon är speciellt livliga av oss inomhus. Men det är klart, lika tryggt som akvarierna i hörnet står det inte, men vi har slut på hörn att ställa akvarier i tyvärr. Den dag vi bor i en 4a eller större, då får jag ett eget akvarierumJag skulle vara rädd att stöta till akvariet vid passeringar och om man har något i händerna som kan stöta till glaset.