Åkerbo 5-8 juli.

Sv: Åkerbo 5-8 juli.

Jag funderar på att debutera med min 4-åring där.
Kan nån förklara lite mer exakt var det ligger?
Har förstått att det är i närheten av Närke iaf men när jag söker på Åkerbo/Ekenäs så får jag fram en massa olika och jag vet inte vilken jag ska välja.

Ekenäs ligger intill ekenäs slott, förbi en liten by som heter Askeby. Ca 2,5 mil nordöst om Linköping.

Jag är totalkass på väderstreck men det är vad min pojkvän sa... Han menade kanske sydöst?

Ganska rakt österut tycker jag att det ser ut som på kartan, kanske lite sydöst.

/PF åxå kass på väderstreck

*kl*

Jag ska dit & skriva. Någon som vet hur långt det är från centrala Linköping till tävlingsplatsen?

Om jag minns rätt ligger Ekenäs på hitom-sidan av Linköping. Alltså mot Finspångs håll, vi åker nämligen inte ens upp på E4:an utan fortsätter bara rakt fram efter Skärblacka/Norsholm.
Jag tittade på en karta och det ligger öster om Lkpg. Länk till karta

Senast ändrad:

Jag tänkte väl det.
Vi svänger alltid in på en krokig väg i åtvidaberg (den röda på kartan :angel: ) så det kändes lite fel om det skulle vara norr. Då skulle man ju hellre åka mot linköping :D

Dock vet inte jag var du åker ifrån så det säger mig inte så mycket ;) Jag vet iaf var vi åker och det räcker ju egentligen :p Dock ska ju inte vi dit förrän 29 juli.

Tänkt att vi skulle dit oxå (JSM) men pålleplutten är skadad vet inte vad det är hovböld eller hovbensfraktur. Veterinärerna jobbar för att vi ska komma till start men är det en fraktur är det kört:cry:Håll tummarna för oss att det är en hovböld.

Tänkt att vi skulle dit oxå (JSM) men pålleplutten är skadad vet inte vad det är hovböld eller hovbensfraktur. Veterinärerna jobbar för att vi ska komma till start men är det en fraktur är det kört:cry:Håll tummarna för oss att det är en hovböld.

*KL* Håller alla tummar jag har!

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 422
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: shia
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 113
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar