Åkerbo 5-8 juli.

Sv: Åkerbo 5-8 juli.

Ni får gärna lämna konstruktiv kritik till mig så kan jag föra det vidare när vi har vårt uppföljningsmöte!

Film
Noterade en del Bukefolk där. Aicha (såklart), Prins Rollo och Murray. Inser att fler var där. En som jag vet läser här :idea: men där var säkert fler.

Jag bland annat, men jag gissar att det inte var mig du syftade på. :cool:

*kl*

Min sambo fotade debutantklassens terräng, är det någon som vill använda någon bild och/eller ha den i full storlek så är det bara att höra av sig. Sen fotade vi emma-vsm i den * också, men pga vädret blev det inget mer fotande än så.

Bilder: http://www.bobbe.net/images/djur/070709/

Du lyckades fånga mig på bild , den gula hästen på sidan 3

Ni får gärna lämna konstruktiv kritik till mig så kan jag föra det vidare när vi har vårt uppföljningsmöte!

Det konstruktiva får väl i så fall bli att man tänker på att gå ut i tid och preparera banan innan regnet kommer när man har en så tydlig väderleksbild rapporterad. Man hade kunna göra massor under lördag kvällen om man velat, på söndag morgon var det redan för sent för då kör maskinerna upp banan mer än de preprerar

Du träffade ju mig åxå :D

Och en kort resumé av våran insats i helgen:

Dressyren - är ganska nöjd själv. Fick 47 straff, domarna väldigt oense.
Fick bla en fyra på sista uppridningen (trav) med kommentaren "galopp" av en, och 7 resp 8 av de andra....blä

Banhoppningen - 3 första sprången riktigt bra, sen släppte jag väl iväg honom något lite för att undvika backläge vilket resulterade i att han tog chansen och sprang bredvid :mad: och samma sak hände även två hinder senare - tack och hej för vår del.
Tycker inte att han är riktigt sjysst mot mej just nu, men på träning går allt verkligen :love::love::love: så det är svårt att träna på åxå...

Det vore trevligt om resultatlistorna lagts ut korrekt som dom ser ut nu är allt huller om buller av de som är uteslutna i hoppningen och terrängen.

Det vore trevligt om resultatlistorna lagts ut korrekt som dom ser ut nu är allt huller om buller av de som är uteslutna i hoppningen och terrängen.

mm håller med. Och att den som trycker på knappen, trycker rätt. Det är lätt att välja orsak till uteslutningen (finns tydligt i programmet :idea:) och ack så viktigt för resultatets skull. Att skriva avstår på utvägrade och utrivna är inte så bra.

Jag bland annat, men jag gissar att det inte var mig du syftade på. :cool:

*kl*

Min sambo fotade debutantklassens terräng, är det någon som vill använda någon bild och/eller ha den i full storlek så är det bara att höra av sig. Sen fotade vi emma-vsm i den * också, men pga vädret blev det inget mer fotande än så.

Bilder: http://www.bobbe.net/images/djur/070709/

Började han knäppa på 204? eller finns det kort på dom före oxå?

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 422
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: shia
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 113
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar