Nu har jag påbörjat det lite träliga projektet med hemmagjord adventskalender till barnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har gjort det enklare för mig själv i år och har köpt en del kalenderpåsar så jag slipper slå in smågrejer
Så gjorde jag också! Dels var det mindre jobb och dels kändes det lite mer hållbart med tygpåsar eftersom de kan användas till annat (eller återanvändas till en ny kalender nästa år).Jag har gjort det enklare för mig själv i år och har köpt en del kalenderpåsar så jag slipper slå in smågrejer
Vad fin! Och jag gillar påsarna!Kan ju förresten passa på att visa upp kalendern jag gjorde till min bästa kompis i baby shower-present, för den är jag faktiskt ganska stolt över (mest eftersom att jag inte är pysslig av mig för fem öre, så det är lite ovanligt för mig att göra något sådant här). Och hon blev SÅ glad!
Visa bifogad fil 105523
Haha tänkte på den här tråden igår för jag var på kvantum i Ludvika och såg den tänkte "var det inte nån som sökte sån här?"Jag var i Ludvika idag och hittade ostkalendern!
Jaaag! Och jag hade fått ett tips om just kvantum i Ludvika så jag pep in när jag ändå var i traktenHaha tänkte på den här tråden igår för jag var på kvantum i Ludvika och såg den tänkte "var det inte nån som sökte sån här?"
Haha Vill nog ha riktiga praliner om jag köper en men det finns nog tyvärr viktigare/rimligare saker på villhöver-listan denna månaden, så kanske avstår ändå@Ceta hur "avancerad" vill du ha? Jag kan ju tycka att en kinder kalender kan vara bland det godaste ibland
@Ceta hur "avancerad" vill du ha? Jag kan ju tycka att en kinder kalender kan vara bland det godaste ibland
Haha jag också älskar kinder choklad!Nu blev jag sugen på en sån.
Ni är smartare än mig. Jag fastnade i tanken med inslagna paket då jag hade vissa större jag ville ha med och så hade jag sett bilder på fina hemmagjorda kalendrar. Till mannen köpte jag en färdig jag ska fylla. Påsarna var jättegulliga! Sambons ser ut så här.Jag har gjort det enklare för mig själv i år och har köpt en del kalenderpåsar så jag slipper slå in smågrejer