Adventskalendertråden 2022

Nu har jag påbörjat det lite träliga projektet med hemmagjord adventskalender till barnen 🥲
20221115_162936.webp

Kan ju förresten passa på att visa upp kalendern jag gjorde till min bästa kompis i baby shower-present, för den är jag faktiskt ganska stolt över (mest eftersom att jag inte är pysslig av mig för fem öre, så det är lite ovanligt för mig att göra något sådant här). Och hon blev SÅ glad! :love:

89f4f37c-841c-459e-8306-d079d963ed9c.jpeg

Jag har gjort det enklare för mig själv i år och har köpt en del kalenderpåsar så jag slipper slå in smågrejer
Ni är smartare än mig. Jag fastnade i tanken med inslagna paket då jag hade vissa större jag ville ha med och så hade jag sett bilder på fina hemmagjorda kalendrar. Till mannen köpte jag en färdig jag ska fylla. Påsarna var jättegulliga! Sambons ser ut så här.
109357_01.webp

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 117
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 088
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar