Adventskalendertråden 2022

Nu är makens kalender klar efter över två timmars pysslande. Får jag för mig att göra egna adventskalendrar till make och dotter igen så blir det definitivt färdigköpta påsar så man slipper slå in 😅😅😅.

20221117_114310.webp

Tekalender med löste, några tips? Älskade den som dök upp nu sist i tråden men 599 är tyvärr lite väl mycket för mig.
Jag har tebutikens med gröna teer och är mycket nöjd. (Har tjuvstartat, se öppningstråden om du vill.)
De har kalendrar med bara grönt, svart eller roibos samt en blandad. Varje dag räcker till två koppar.

Tekalender med löste, några tips? Älskade den som dök upp nu sist i tråden men 599 är tyvärr lite väl mycket för mig.

Jag har en från tebutiken.se, har köpt bara te därifrån flera gånger och kan absolut rekommendera själva butiken men detta är första kalendern för min del. Gillar att de hade flera varianter, bland annat en med bara svarta teer som är vad jag själv helst dricker.

Det är löste, men bara för en eller ett par koppar per lucka, så inte lika mycket som den tipsade dock

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 116
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 088
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka