Jag tror det, för jag har notis både i instabox och i postnord från Glossybox. Så verkar som de skickas separat.
Ah, när du sa det insåg jag att kalendern ligger i postnordappen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det, för jag har notis både i instabox och i postnord från Glossybox. Så verkar som de skickas separat.
Jag som inte ska ha fler blev jättesugenDen var jättefin!
Oj, det var en "udda" kalender! Aldrig hört talas omRåkade klicka hem en kalender med BBQ kryddor.
Finns på Amazon. Har tittat på den ett tag och nu har de hade prissänkt den med 200:- så då slog jag till. Finns även med ”vanliga” kryddor och bara salt och peppar.Oj, det var en "udda" kalender! Aldrig hört talas om
Men vafan! Här trodde man att man var färdig med alla kalenderinköp och så kommer du dragandes med den....
Presenten uppskattades! Hon trodde inte att jag kom ihåg hennes namnsdag (till hennes försvar så glömde jag den första )Jag köpte en nepresso kapsel kalender till mamma då hon har namnsdag inom kort och hon nyligen köpt en kapselbryggare, så det skulle bli fint med flera att testa på tänkte jag
Jag har tebutikens med gröna teer och är mycket nöjd. (Har tjuvstartat, se öppningstråden om du vill.)Tekalender med löste, några tips? Älskade den som dök upp nu sist i tråden men 599 är tyvärr lite väl mycket för mig.
Tekalender med löste, några tips? Älskade den som dök upp nu sist i tråden men 599 är tyvärr lite väl mycket för mig.