Adventskalendertråden 2022

Jag har följt tråden och blivit smått besatt av kalendrar men lyckats hejda mig. Har begränsat mig till en lakritskalender till mig, en pusselkalender och en blandad godiskalender till sonen och en korsordskalender till mamsen. I helgen följde det också med en kalender hem till katterna... Sen kanske det snart blir utförsäljning av kalendrar när december kommer, så man vet ju aldrig vad som händer!

Ni är smartare än mig. Jag fastnade i tanken med inslagna paket då jag hade vissa större jag ville ha med och så hade jag sett bilder på fina hemmagjorda kalendrar. Till mannen köpte jag en färdig jag ska fylla. Påsarna var jättegulliga! Sambons ser ut så här. Visa bifogad fil 105548
Jag kommer ha paket också men 12 av respektive barns "luckor" är lego och förra året slog jag in dem i toarullar/ smällkarameller = höll på att bli tokig. Det är dessa som hamnar i påsarna iår.

Min chokladkalender från Cecilia Nordström har kommit :love::d
image.webp

Jag trodde jag skulle få min Glossyboxkalender idag, för hade fått meddelande om att den kommit till instabox. Meen. Där låg bara gåvan från Nars 🙈
Tror ni jag kan räkna med att kalendern kommer också? 😅😂

Har inte hört något om min alls. :cautious:

Jag trodde jag skulle få min Glossyboxkalender idag, för hade fått meddelande om att den kommit till instabox. Meen. Där låg bara gåvan från Nars 🙈
Tror ni jag kan räkna med att kalendern kommer också? 😅😂
Tack för "varningen". Jag kollade min trackingkod imorse och kunde konstatera att kalendern är i Polen. Nu kollade jag på den igen och det var visst bara blushen som är i Polen och själva kalendern har de inte skickat än. :down:

Jag har följt tråden och blivit smått besatt av kalendrar men lyckats hejda mig. Har begränsat mig till en lakritskalender till mig, en pusselkalender och en blandad godiskalender till sonen och en korsordskalender till mamsen. I helgen följde det också med en kalender hem till katterna... Sen kanske det snart blir utförsäljning av kalendrar när december kommer, så man vet ju aldrig vad som händer!
Ska hälsa på mamma runt början av december, och finns en EKO stormarknad nära henne. Så risken är nån kalender på rea hänger med 💸:rofl:

Tack för "varningen". Jag kollade min trackingkod imorse och kunde konstatera att kalendern är i Polen. Nu kollade jag på den igen och det var visst bara blushen som är i Polen och själva kalendern har de inte skickat än. :down:
Min kalender är påväg från Polen enligt mail idag, blushen ligger i en instabox.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 117
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 088
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar