Det är väl exakt samma som förra året tom?Lite... förvirrad. Det är väl liknande praliner varje år som även är...på baksidan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl exakt samma som förra året tom?Lite... förvirrad. Det är väl liknande praliner varje år som även är...på baksidan?
Aldrig köpt någon förr, har inte tittat på baksidan och hon slet bort kartongen och visade allt så som det låg plastförpackningen fortfarande i plastförpackningen.Lite... förvirrad. Det är väl liknande praliner varje år som även är...på baksidan?
Alltså, jag känner inte riktigt att det är en så stor synd. Känns överlag som att de som säljer diverse kalendrar gått över till att ha bilder på hela innehållet, jämfört med tidigare år som det kanske behövdes lite mer meck för att få en helhetsbild. Fast har inte koll på hur Ikea gör, ska kanske tilläggasMin kollega har spoilat ikeas kalender på fb. Hur kan man göra på detta viset?
Ah, jag brukar använda baksidan som guide så jag inte råkar äta någon med typ marsipan Låter rätt trist gjort av henne och totalt meningslöst...Aldrig köpt någon förr, har inte tittat på baksidan och hon slet bort kartongen och visade allt så som det låg plastförpackningen fortfarande i plastförpackningen.
Låtit bli att titta på baksidan.Alltså, jag känner inte riktigt att det är en så stor synd. Känns överlag som att de som säljer diverse kalendrar gått över till att ha bilder på hela innehållet, jämfört med tidigare år som det kanske behövdes lite mer meck för att få en helhetsbild. Fast har inte koll på hur Ikea gör, ska kanske tilläggas
Nej, det är registrerat i Postnordsappen, men leveransdatum står som okänt och har gjort ett tag. Kontakta Klarna/Mr Cake om du känner dig osäker på att betala innan kalendern kommit. Jag har redan betalat mitt.@Sasse @Habina @AbCdE @Houdinie har ni fått er Mr Cake kalender än? Min Klarna faktura ska betalas om 4 dagar, men ingen kalender i sikte, och postnord appen har inte uppdaterats med "resväg", enda som finns är att dom regrestrerat en kommande sändning 20 oktober, och att paketet lades till i appen den 25 oktober
Exakt samma här@Sasse @Habina @AbCdE @Houdinie har ni fått er Mr Cake kalender än? Min Klarna faktura ska betalas om 4 dagar, men ingen kalender i sikte, och postnord appen har inte uppdaterats med "resväg", enda som finns är att dom regrestrerat en kommande sändning 20 oktober, och att paketet lades till i appen den 25 oktober
@Sasse @Habina @AbCdE @Houdinie har ni fått er Mr Cake kalender än? Min Klarna faktura ska betalas om 4 dagar, men ingen kalender i sikte, och postnord appen har inte uppdaterats med "resväg", enda som finns är att dom regrestrerat en kommande sändning 20 oktober, och att paketet lades till i appen den 25 oktober
Ah, jag brukar använda baksidan som guide så jag inte råkar äta någon med typ marsipan L
Nu har jag fått hem de kalendrar jag planerade att köpa i år, så nu får det (nog, man ska aldrig säga aldrig ) räcka!
Två hudvårdskalendrar, SkinCity och GlowID! Taggar för december nu !
Visa bifogad fil 105397
Denna är jag så nyfiken på, så hoppas du visar alla paket i öppningstråden i decemberFått hem min tygkalender idag och kahls tekalender jag köpte från matsmart. Fint inslagna paket! Men dom får nog fasiken ligga kvar i kartongen tills vidare Visa bifogad fil 105134
Inte jag heller men min adventskalender har nog inget av det? Enstaka otäcka saker (typ kaffe...) ger jag bort till min man.Hade gärna haft en med choklad, men gillar inte marsipan, alkohol eller lakrits så tänker att det kanske är svårt att hitta en med praliner som passar Lite sent ute med kanske
Tror deg finns många med choklad som har utan det! Och nä inte är du sent ute, du hinner köpa!Denna är jag så nyfiken på, så hoppas du visar alla paket i öppningstråden i december
Har aldrig haft en adventskalender (utöver SVT/SR när jag var barn) men fick faktiskt en te-kalender av en kompis i födelsedagspresent så ska bli kul Hade gärna haft en med choklad, men gillar inte marsipan, alkohol eller lakrits så tänker att det kanske är svårt att hitta en med praliner som passar Lite sent ute med kanske
Inte jag heller men min adventskalender har nog inget av det? Enstaka otäcka saker (typ kaffe...) ger jag bort till min man.
De jag köper ifrån gör också med bara smaksatt choklad (vit, mörk, ruby..) utan fyllning
Kul! Nått tips?Tror deg finns många med choklad som har utan det! Och nä inte är du sent ute, du hinner köpa!
Jag köper av Farmor och Matildas praliner. Tror man kan beställa via instagram?Kul! Nått tips?
Ska spana in detta!Jag köper av Farmor och Matildas praliner. Tror man kan beställa via instagram?