Adventskalendertråden 2022

Min kollega har spoilat ikeas kalender på fb. Hur kan man göra på detta viset? :rage:
Alltså, jag känner inte riktigt att det är en så stor synd. Känns överlag som att de som säljer diverse kalendrar gått över till att ha bilder på hela innehållet, jämfört med tidigare år som det kanske behövdes lite mer meck för att få en helhetsbild. Fast har inte koll på hur Ikea gör, ska kanske tilläggas :)

Alltså, jag känner inte riktigt att det är en så stor synd. Känns överlag som att de som säljer diverse kalendrar gått över till att ha bilder på hela innehållet, jämfört med tidigare år som det kanske behövdes lite mer meck för att få en helhetsbild. Fast har inte koll på hur Ikea gör, ska kanske tilläggas :)
Låtit bli att titta på baksidan.

Stor synd är det inte. Men man kan lägga sådant i spoilers för dom som inte vill veta innan dom öppnar.

@Sasse @Habina @AbCdE @Houdinie har ni fått er Mr Cake kalender än? Min Klarna faktura ska betalas om 4 dagar, men ingen kalender i sikte, och postnord appen har inte uppdaterats med "resväg", enda som finns är att dom regrestrerat en kommande sändning 20 oktober, och att paketet lades till i appen den 25 oktober :confused:

@Sasse @Habina @AbCdE @Houdinie har ni fått er Mr Cake kalender än? Min Klarna faktura ska betalas om 4 dagar, men ingen kalender i sikte, och postnord appen har inte uppdaterats med "resväg", enda som finns är att dom regrestrerat en kommande sändning 20 oktober, och att paketet lades till i appen den 25 oktober :confused:
Nej, det är registrerat i Postnordsappen, men leveransdatum står som okänt och har gjort ett tag. Kontakta Klarna/Mr Cake om du känner dig osäker på att betala innan kalendern kommit. Jag har redan betalat mitt.

Jag har inte hört ett ljud öht. Var i kontakt med dem 1 november för att ändra adress och det skulle de fixa. Vore typiskt om paketet försvinner. :(

Titta vilken trevlig adventskalender! :d Synd att de inte skickar den.:cry:

8B5FAE9F-577F-4525-8AE4-05F14E3BFD84.webp

Fått hem min tygkalender idag :) och kahls tekalender jag köpte från matsmart. Fint inslagna paket! Men dom får nog fasiken ligga kvar i kartongen tills vidare 😅Visa bifogad fil 105134
Denna är jag så nyfiken på, så hoppas du visar alla paket i öppningstråden i december :bump:

Har aldrig haft en adventskalender (utöver SVT/SR när jag var barn) men fick faktiskt en te-kalender av en kompis i födelsedagspresent så ska bli kul :) Hade gärna haft en med choklad, men gillar inte marsipan, alkohol eller lakrits så tänker att det kanske är svårt att hitta en med praliner som passar 😅🙈 Lite sent ute med kanske :angel:

Hade gärna haft en med choklad, men gillar inte marsipan, alkohol eller lakrits så tänker att det kanske är svårt att hitta en med praliner som passar 😅🙈 Lite sent ute med kanske :angel:
Inte jag heller men min adventskalender har nog inget av det? Enstaka otäcka saker (typ kaffe...) ger jag bort till min man.
De jag köper ifrån gör också med bara smaksatt choklad (vit, mörk, ruby..) utan fyllning :)

Denna är jag så nyfiken på, så hoppas du visar alla paket i öppningstråden i december :bump:

Har aldrig haft en adventskalender (utöver SVT/SR när jag var barn) men fick faktiskt en te-kalender av en kompis i födelsedagspresent så ska bli kul :) Hade gärna haft en med choklad, men gillar inte marsipan, alkohol eller lakrits så tänker att det kanske är svårt att hitta en med praliner som passar 😅🙈 Lite sent ute med kanske :angel:
Tror deg finns många med choklad som har utan det! Och nä inte är du sent ute, du hinner köpa!

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 121
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 088
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka