Det stod någonstans att de skickar ut den sent eftersom godiset ska hålla sig färskt. Jag tycker att det känns rimligtNej, jag får testa på måndag. Men tycker de kunde gå ut med info till de som har beställt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stod någonstans att de skickar ut den sent eftersom godiset ska hålla sig färskt. Jag tycker att det känns rimligtNej, jag får testa på måndag. Men tycker de kunde gå ut med info till de som har beställt.
Haha... attans... och jag som var noggrann med att ta den senaste listan... så smet den undan.Jag la till GLOWiD, den var inte med @stjarnhimmel
Haha... attans... och jag som var noggrann med att ta den senaste listan... så smet den undan.
Nu har tydligen Åhléns 25% på skönhetskalendrar i dag. Kanske ska slå till på en Body Shop
Och jag har inte ens lagt in minaMan får ju ändå säga att vi har fått ihop en imponerande mängd adventskalendrar iår! Får det till 73 olika kalendrar!
Och jag har inte ens lagt in mina
Speciellt nu när @stjarnhimmel ordnat så fint i bokstavsordning!Att göra det kommer väl att ta en halv dag
Hoppas att ALLA som lagt in sina kalendrar visar sina lucköppningar!Man får ju ändå säga att vi har fått ihop en imponerande mängd adventskalendrar iår! Får det till 73 olika kalendrar!
Speciellt nu när @stjarnhimmel ordnat så fint i bokstavsordning!
Nämen oops, det blev visst en kalender till .. en Rituals!Nu har tydligen Åhléns 25% på skönhetskalendrar i dag. Kanske ska slå till på en Body Shop