Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför googlade jag, nu vill jag ju haMr cakes kalender blir ju perfekt att spara till andra år! Titta så fina lådor!Visa bifogad fil 101903
Det blev en sådan till dottern, som lucka 1 i våra egna kalendrarMr cakes kalender blir ju perfekt att spara till andra år! Titta så fina lådor!Visa bifogad fil 101903
Ja, det gör de. Har sett flera gånger här (Tyskland) och hittade på hemsidan nu när jag kollade.Någon som vet om Ikea säljer sin kalender även i utlandet? Ser inget om den på norska hemsidan iaf
Hmm, hittar inte den på norska sidan. Var i ett varuhus igår, där fanns det en del juligt ätbart men hittade ingen kalendrar. Hoppas den kommer hit med så småningomJa, det gör de. Har sett flera gånger här (Tyskland) och hittade på hemsidan nu när jag kollade.
Jag tror jag öppnade Ikeas i november förra året, typ alla lukor under en veckaSå nu har jag IKEA med. Hur ska jag hålla mig till december vill öppna en nu. Ligger här å luktar gott.
Har du alltså köpt grejer själv att stoppa i? Var har du köpt lådorna? Jag gör en kalsongkalender till maken men är inte sugen på att slå in alla kalsonger själv i presentpapper. Nått sånt här vore perfekt! Om alla lådor är med förstås haha.Började slå in kalendern till mormor men det saknades två lådor så har mailat företaget jag köpte dem av så får vi se...
Visa bifogad fil 101937
Beror på om du mest gillar saltlakrits eller sötlakritsÄr det ngn av er kalenderexperter som kan säga vilken lakritskalender man borde satsa på? Lakritsfabrikens?