stjarnhimmel
Trådstartare
Ja.... Hur hade det annars gått för dig förra julen?Kallar du det tur?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja.... Hur hade det annars gått för dig förra julen?Kallar du det tur?!
Wiiie! Skulle precis fråga om någon sett den. Då måste jag ta mig dit.IKEA har släppt sin kalender så jag köpte den idag. Den var rabatterad med 10 kr för Family-medlemmar. Jag tycker den är enormt prisvärd om en har en tight budget, chokladen känns inte billig plus att en får ju värdecheckar på 100kr.
Såg du det i förbifarten i butik? Hittar inget på hemsida, mejl eller Facebook. Hade tänkt planera in en tripp dit men har ingen aning när den dyker uppIKEA har släppt sin kalender så jag köpte den idag. Den var rabatterad med 10 kr för Family-medlemmar. Jag tycker den är enormt prisvärd om en har en tight budget, chokladen känns inte billig plus att en får ju värdecheckar på 100kr.
Såg du det i förbifarten i butik? Hittar inget på hemsida, mejl eller Facebook. Hade tänkt planera in en tripp dit men har ingen aning när den dyker upp
Den finns på hemsidan, såg den häromdagen när jag kollade på deras julgrejer för i årSåg du det i förbifarten i butik? Hittar inget på hemsida, mejl eller Facebook. Hade tänkt planera in en tripp dit men har ingen aning när den dyker upp
Sant! Tur att jag inte maxade bolånet med tanke på vilka räntor som kommer framöverJa.... Hur hade det annars gått för dig förra julen?
Ja, jag var där för att handla annat och de hade "dukat upp" julgrejorna i området före kassorna.
Edit: I Borlänge då men de borde väl ha gjort det i alla affärer.
Deras sida är hemsk att navigera haha men jag hittar verkligen inte? Bara att den kommer snart men då syftar de nog på "dagens erbjudande".Den finns på hemsidan, såg den häromdagen när jag kollade på deras julgrejer för i år
Jag ska till Ikea nästa vecka så då lär det skinka ner en kalenderJa, jag var där för att handla annat och de hade "dukat upp" julgrejorna i området före kassorna.
Edit: I Borlänge då men de borde väl ha gjort det i alla affärer.
skinka ner... passar bra till jul...Jag ska till Ikea nästa vecka så då lär det skinka ner en kalender
Hörni.... det är tur vi inte bor i Storbritannien... eller vissa av oss i alla fall....
Hamnade på brittiska sidor och herregud vad många kalendrar som finns där...