Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Habina Jag tror att LH Cosmetics adventskalender är slutsåld (enligt deras Instagram) . Men deras produkter säljs ju på bl.a Kicks, om du vill stoppa nåt sånt i den egengjorda
Jag har 20% på kalendern, så har lite svårt att inte beställa enHoppsan! Var med i en tävling om YR kalendern, vann inte men fick 50 kr i rabatt på kalendern att använda inom kort så nu är den beställd med två gåvor (bodyscrub med "handske" och kroppslition)
Haha, har den sista saken i kalendern och är nöjd. Uppfattar märket överlag som vettigt.Ja, jag tror jag ska beställa sakerna från kicks helt enkelt. Blev lite väl mycket ha-begär på saker jag egentligen inte använder.
BeställJag har 20% på kalendern, så har lite svårt att inte beställa en
Åh mina parfymer (tokgillade dem) med mera är slut!Funderar på vad jag vill ha för kalender, hade yves Rocher förra året, men har inte använt innehållet än
Skönt att inte vara ensam. Jag har tillochmed kvar chokladen från mina chokladkalendrar förra året, oätenFunderar på vad jag vill ha för kalender, hade yves Rocher förra året, men har inte använt innehållet än
Jag hittade andra mail från Coolstuff i min inbox, men inget om adventskalender-rabattNån i tråden postade om 20% på Coolstuffs adventskalendrar. Tack ska du ha! Jag kollade min mailbox och hittade mail från dem, så nu har jag köpt kidsens kalendrar också! De får vingummi- samt chokladkalender i år.
Vill du ha koden?Jag hittade andra mail från Coolstuff i min inbox, men inget om adventskalender-rabatt
Ja tack, gärna!!!Vill du ha koden?
Nej, jag känner att Coolstuff verkar ha valt ut vissa personer för det här erbjudandetJag hittade andra mail från Coolstuff i min inbox, men inget om adventskalender-rabatt
Kallar du det tur?!Hörni.... det är tur vi inte bor i Storbritannien... eller vissa av oss i alla fall....
Hamnade på brittiska sidor och herregud vad många kalendrar som finns där...