Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror hudvårdskalendern sålde slut fort förra året men den med smink fanns kvar längre. Men tror inte den reades ut.Äsch, nu blev jag sugen på Kicks sminkkalender också. Hur brukar det vara med dem, tar de slut fort eller törs jag vänta till Black friday?
Den finns på Coolstuff nuÅhå polkagriskalender låter som en bra kandidat till årets ätbara hemma hos mig! @Sasse
I stark konkurrens med YSLI år tror jag att Kylie Cosmetics kalender är sämst om man ser till vad den kostar och vad den innehåller. Så trist när företag gör så för att de vet att folk ändå kommer köpa.
Lite underhållande dock att höra Grääs säga "köp inte denna".
Oj, den måste jag kolla då. Ifjol var det väl chanel nr.5 som var ett riktigt bottennapp om jag inte minns felI stark konkurrens med YSL
Ja herregud, var den inte precis lika dålig och svindyr förra året?I stark konkurrens med YSL
Ja herregud, var den inte precis lika dålig och svindyr förra året?
Ursäkta inläggsfloden här, men jag ligger hemma sjuk och bingetittar på Margareta Grääs kalendervideos. Nu är jag väldigt sugen på Lykos kalender och egentligen flera till. Men har redan beställt Essence så en till får räcka. Tror jag...
Om det är de produkterna du behöver så hade jag valt Kicks men annars hade jag valt Lykos egnaHar stillat lite shoppingsug genom att beställa cover all mix och dual fondation från Make Up Store, eftersom man ändå aldrig får sånt via kalendrar. Köpte även en pensel och en puff, så jag kan använda grejerna också. Dock åker de in i min hemmagjorda kalender och så får jag snällt vänta till december innan jag kan börja sminka mig igen.
Klurar på om jag ska fylla de återstående sju luckorna med mer smink, eller om jag faktiskt ska slå till på en kalender. Men frågan är vad jag har mest nytta av; LH cosmetics eller Kicks. Har kollat på bägge videorna hos Grääs, men det är så himla svårt att bestämma sig. Å ena sidan behöver jag ett par grejer frånå andra sidan behöver jag frånögonfransböjare och pennvässareEller är det överkurs när jag inte sminkat mig på ett par år?primer och setting spray
Gaaah, det är så svårt att veta när jag mest känner för att gå totalt och köpa upp en hel sminkaffär för att jag har ett sånt uppdämt behov.
Om det är de produkterna du behöver så hade jag valt Kicks men annars hade jag valt Lykos egna