Då var delikatesskalendern beställd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du har en riktig ovän du kan bjuda på julkakanDå var delikatesskalendern beställd!
Jag tänkte nog se om småfåglarna gillar den, om den inte innehåller några riktiga konstigheter.Hoppas du har en riktig ovän du kan bjuda på julkakan
Ja, det där är ju ett problem med barnarbete, barn brukar sällan ha någon känsla för kvalitéNej! Sjukt dåligt. Men du kan få en pytteliten necessär av dålig kvalitet sydd av något barn i kina om du vill!
I år vill jag ha en!!
Funderar på nån från body shop. Men ska läsa ikapp (hade helt missat den?!) tråden och se om jag blir sugen på nåt annat.
Jag hoppas fortfarande på att BodyShop släpper en megakalender i år som de gjorde förra året. Den var grym!I år vill jag ha en!!
Funderar på nån från body shop. Men ska läsa ikapp (hade helt missat den?!) tråden och se om jag blir sugen på nåt annat.
Jag hoppas fortfarande på att BodyShop släpper en megakalender i år som de gjorde förra året. Den var grym!
Åh nej! Eller ja, då sparade jag i alla fall 4200:-. Om jag nu inte köper produkter för den summan från hemsidan dåSåg att nån frågade om det i kommentarsfältet på FB när de släppte årets kalendrar. Svaret då var att de inte kommer att släppa en fjärde i år.
OMG, såg precis att Grääs har släppt videon där hon öppnar årets Caia-kalender
@athena_arabians, hur ska vi göra? Ska vi smygtitta nu eller ska vi vänta och öppna tillsammans i december?
Då är jag trots delikatesskalendern inte värst. Känns lite skönt.Verkar bli fler kalendrar än jag egentligen tänkte i år. Eller, dyrare än jag tänkte
Dessa är beställda:
Mr. Cake
Tekalender- Mumin
Pralinkalender - Cakes by Anna G (lokal tillverkare i Ludvika)
Tygkalender
= 4298 kr
Och 2 st åt hunden då
Oh jösses. Jag har köpt Haupt och tänker mig Yves Rocher med och tycker det är mycket men precis under 1000....Allt är ju relativt haha.Verkar bli fler kalendrar än jag egentligen tänkte i år. Eller, dyrare än jag tänkte
Dessa är beställda:
Mr. Cake
Tekalender- Mumin
Tygkalender
= 4298 kr
Och 2 st åt hunden då
Men vad dyrt? Jag har beställt fler kalendrar än dig för ”ynka” 3960kr.Verkar bli fler kalendrar än jag egentligen tänkte i år. Eller, dyrare än jag tänkte
Dessa är beställda:
Mr. Cake
Tekalender- Mumin
Tygkalender
= 4298 kr
Och 2 st åt hunden då
Du har missat IkeasMen vad dyrt? Jag har beställt fler kalendrar än dig för ”ynka” 3960kr.
Förövrigt är det detta jag beställt hittills, tror inte jag är klar. Kan säkert smäcka in mer choklad någonstans
Mr Cake
Bojangles chokladtryffel
Åre chokladpralin
Malmö chokladpralin
Pralinhuset
Yves rocher
Rooibos te
Marmelad
Lakritsfabriken (till mina föräldrar).
Sedan såg jag att Penstore hade rea nu så då beställde jag såklart för ytterligare 5000
Jag vill ha ikeas. Men orka åka ditt för enbart en kalender.Du har missat Ikeas
Då är jag trots delikatesskalendern inte värst. Känns lite skönt.
Tänker nöja mig med den och tekalendern som redan var beställd.
Oh jösses. Jag har köpt Haupt och tänker mig Yves Rocher med och tycker det är mycket men precis under 1000....Allt är ju relativt haha.
Tar er alla i ett ilägg Det som har stuckit iväg i priset är tygkalendern, 3000 kr. Den innehåller 15 meter tyg, mönster och tillbehör (det är lyxvarianten, det är lite dyrare tyger i denna, den "vanliga" kostar 2400 kr ).Men vad dyrt? Jag har beställt fler kalendrar än dig för ”ynka” 3960kr.
Förövrigt är det detta jag beställt hittills, tror inte jag är klar. Kan säkert smäcka in mer choklad någonstans
Mr Cake
Bojangles chokladtryffel
Åre chokladpralin
Malmö chokladpralin
Pralinhuset
Yves rocher
Rooibos te
Marmelad
Lakritsfabriken (till mina föräldrar).
Sedan såg jag att Penstore hade rea nu så då beställde jag såklart för ytterligare 5000