Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Nej. Ja. Vet inte...Coolstuff har mailat ut en kod som ger 20% på alla kalendrar t o m 30/9. Någon som ville ha delikatesskalendern?
Coolstuff har mailat ut en kod som ger 20% på alla kalendrar t o m 30/9. Någon som ville ha delikatesskalendern?
Typiskt, jag som precis beställt därifrån. Jag har minsann inte fått något mail.Coolstuff har mailat ut en kod som ger 20% på alla kalendrar t o m 30/9. Någon som ville ha delikatesskalendern?
Ja, den går att lägga till i kundvagnen.Mäh, har den kommit in i lager? Jag har inte fått nåt mail…
Var beställer du ifrån? Försökte kolla men blev mest förvirrad, vill inte råka köpa en som går ut innan julBeställt Toblerones. Han ju inte på den förra året.
Jag brukar också dra den! "Nänä, den här kalendern är inte till mig... Eh... En present till en kompis!"Inte till mig då Har en närstående som fyller år snart
PM:adeVar beställer du ifrån? Försökte kolla men blev mest förvirrad, vill inte råka köpa en som går ut innan jul
Inte till mig då Har en närstående som fyller år snart
Men va! Jag har minsann inte fått något sådant mail Är du VIP-medlem eller?Coolstuff har mailat ut en kod som ger 20% på alla kalendrar t o m 30/9. Någon som ville ha delikatesskalendern?
Men va! Jag har minsann inte fått något sådant mail Är du VIP-medlem eller?
Verkligen exklusivt erbjudandeJa det står ju ”endast för dig” i rubriken på mailet så jag är kanske extra utvald.
Har tittat närmare på delikatesskalendern och det är bara en sak i den jag tror jag inte tycker om. Och att köpa saker till en egen kalender kostar ju en del. Och har jag delikatesskalendern blir det ju ingen pralinkalender.
Men ska fundera någon dag till.
Bra att redan nu varna för julkakan! Herregud så äcklig den var!Om det är samma innehåll som förra året så var julkakan på julafton oätbar men det andra väldigt gott.