Ljus låter bra!små skraplotter, te om du dricker det, doftljus/fina ljus. Handkräm/bodylotion.
Har redan beställt en tekalender och funderar på en trisskalender, men kanske ska skippa den och köpa några mindre lotter i stället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ljus låter bra!små skraplotter, te om du dricker det, doftljus/fina ljus. Handkräm/bodylotion.
Små burkar med något gott tex marmelad eller honung, En liten dikt/kanske kan få en kompis eller två att skriva något kul till dig, frö på någon micro greens eller annat man kan odla på vintern, liten påse med lyxiga nötter, en fin penna, någon liten pysselsakTips på roliga små saker (förutom godis, som jag kommer köpa i november till några lådor) att lägga i en egengjord adventskalender?
Har själva kalendern från förra året, då jag köpte den som varm-choklad-kalender. Så lådorna är inte jättestora varför det inte kan vara för stora saker.
Ej smink och liknande, använder väldigt lite och har mina standardgrejer och vill inte ändra. Kommer köpa ett roligt nagellack att lägga i men använder nagellack så sällan att jag inte vill ha fler.
Det jag själv kommit på är hårband/hårspänne, ett par roliga örhängen, något litet pyssel eller annan klurighet, roliga strumpor, ett fint bokmärke samt om jag hittar någon riktigt liten (och helst platt) flaska likör eller liknande.
Har några påsar varm-choklad-pulver kvar från förra årets kalender, så ett par sådana lägger jag nog också till.
Tänkte en eller två pocketböcker, men de är för stora.
Ös på med förslag, passar de inte mig kanske någon annan kan använda dem.
Värmeljus, te/tepåsar (kaffe/kaffekapsel), läppglans/läppstift/läppbalsam, biobiljett, liten marmelad burk, örhängen/annat smycke, underkläder.Tips på roliga små saker (förutom godis, som jag kommer köpa i november till några lådor) att lägga i en egengjord adventskalender?
Har själva kalendern från förra året, då jag köpte den som varm-choklad-kalender. Så lådorna är inte jättestora varför det inte kan vara för stora saker.
Ej smink och liknande, använder väldigt lite och har mina standardgrejer och vill inte ändra. Kommer köpa ett roligt nagellack att lägga i men använder nagellack så sällan att jag inte vill ha fler.
Det jag själv kommit på är hårband/hårspänne, ett par roliga örhängen, något litet pyssel eller annan klurighet, roliga strumpor, ett fint bokmärke samt om jag hittar någon riktigt liten (och helst platt) flaska likör eller liknande.
Har några påsar varm-choklad-pulver kvar från förra årets kalender, så ett par sådana lägger jag nog också till.
Tips på roliga små saker (förutom godis, som jag kommer köpa i november till några lådor) att lägga i en egengjord adventskalender?
Fast det känns lite konstigt att skriva presentkort till sig själv. Men kanske ska gömma något större någonstans i huset och skriva en lapp med var det ligger.Presentkort på något som är för stort för lådorna men som du villhöver?
Fast det känns lite konstigt att skriva presentkort till sig själv. Men kanske ska gömma något större någonstans i huset och skriva en lapp med var det ligger.
Tips på roliga små saker (förutom godis, som jag kommer köpa i november till några lådor) att lägga i en egengjord adventskalender?
Det är alltså inte bara mörk, det var ljus och vit choklad ocksåBeställt denna nu till två av mina kollegor, kändes bra att den är ekologisk! Sen vet jag inte om de gillar mörk choklad men… som en kul grej bara! Känns sjukt långt till december nu
Visa bifogad fil 100901
Kicks var ju ingen ide att köpa i år, typ samma innehåll som förra året men det var ju bra i och för sig, då sparar man ju pengarna för denDet blir ingen Kicks i är. Men frågan är om jag ska satsa på att vara snabb på Skincity (årets tror jag det blir drag efter) eller om jag ska hålla mig lugn tills GlowID kommer.
Att det kan vara så många svåra val!