Adventskalendertråden 2022

Jag vill verkligen ha den största från Yankee candle men den finns ingenstans som levererar till Sverige:cry: Förra året hittade jag den på en italiensk sida men hann inte beställa.

Funderar på någon med bara smink och så en med lös-te från T-magasinet.
Googlade ”yankee candle kalender” och fick flera träffar högst upp där som säljer, hade svensk text iaf. Men det kanske är fel sort?

Googlade ”yankee candle kalender” och fick flera träffar högst upp där som säljer, hade svensk text iaf. Men det kanske är fel sort?
Det finns flera som säljer den runda och den fyrkantiga som är två mindre modeller. Den stora är formad som en julgran och innehåller lite större ljus och tillbehör. Förrförra årets verkar finnas men inte årets...

Det finns flera som säljer den runda och den fyrkantiga som är två mindre modeller. Den stora är formad som en julgran och innehåller lite större ljus och tillbehör. Förrförra årets verkar finnas men inte årets...
Men vad synd! Får inte ens fram den… vad irriterande! Vet inte varför jag försöker för börjar typ nysa bara av att titta på de här ljusen på bild 😂

Edit. Hittade bilder nu!

Igår tog jag mig en kort sväng på Gränby. Hittade en presentförpackning med åtta teer som skulle räcka till två koppar te. Samt ett par småsaker på kicks. Perfekta att stoppa i kalendern!

Nu ska jag bara uppbåda ork att gå en längre stund i affärer nån dag. Jag är inte bra på sånt, vill bara hem när jag väl är där…

Jag vill verkligen ha den största från Yankee candle men den finns ingenstans som levererar till Sverige:cry: Förra året hittade jag den på en italiensk sida men hann inte beställa.

Funderar på någon med bara smink och så en med lös-te från T-magasinet.
Inte ens Candle direct eller notino?

Såg Catricekalendern nu hos Grääs och blev sugen på den med 🙈🤣
Ett tips är att vara snabb när Catrices kalender släpps. Har för mig att de senaste åren sålde de slut fort.
jag har inte köpt den kalendern men andra produkter från Catrice. Det är ett sånt märke som jag brukar rekommendera när folk vill köpa något billigt men ändå vettiga produkter.

Ett tips är att vara snabb när Catrices kalender släpps. Har för mig att de senaste åren sålde de slut fort.
jag har inte köpt den kalendern men andra produkter från Catrice. Det är ett sånt märke som jag brukar rekommendera när folk vill köpa något billigt men ändå vettiga produkter.
Alltså jag ska inte köpa den, håller på att renovera köket så jag MÅSTE hålla i pengarna även om jag är sjukt sugen 🙈

Idag kom de! De var större än jag trodde 😃

E16C930B-220A-441C-AFC0-08271E70FBB8.webp

Jag funderade på den, men vet du vad ”alla smaker” innebär? Är det som i böckerna att det kan vara öronvax i någon? :p
I de askar som fanns att köpa under utställningen var det verkligen ALLA smaker :crazy: Som tur var fanns det en beskrivning på baksidan av kartongen med bild över vilken böna som smakade vad:)

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 116
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 086
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar