Ska jag ha dubbla YR- kalendrar ändå . Förra årets parfym från YR hade jag lätt velat ha dubbla av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett problem…
Jag har spanat in Grääs öppningar och bestämt att Skincitys kalender är nåt för mig. Är även sugen på GlowID.
Problemet då, jag behöver ingen kalender! Jag har tvätt, toner, serum, ansiktskräm, peeling och masker för att klara mig långt in på 2023. Samma sak med duschkräm, duschskum, duscholja och hudkrämer.
Livet känns så tråkigt nu.
Fördelen är väl att du kan häva ett av köpen om du vill och glädja någon stackare som blev utanEh, okej, jag kan ha råkat köpa Lykos By Lyko-kalender. Eh. Två gånger om Deras kalendrar släpptes idag och hemsidan var svår att komma in på men plötsligt lyckades jag på något vis. Gjorde en beställning på By Lyko-kalendern (den billiga för 799:-), betalade och när sidan efter betalningsalternativen kraschade uppdaterade jag den - och då gick köpet igenom två gånger. Har fått två separata orderbekräftelser Hoppla!
Jag kände så också, mest för 24K (som alla andra verkar hypa bortom alla gränser) men även för resterande. Deras billigaste kalender köpte jag för att den innehåller saker jag ändå använder hela tiden och priset var helt okej för så mycket. Mascaror, bodylotion, handkräm, läppglans/stift och liknande har ändå en strykande åtgång hos mig och jag är inte supernoga med vilket märke det kommer ifrån om det ändå bara ska användas till vardags.På tal om Lykos kalendrar. Jag är med i en grupp för smink och skönhet på Facebook (inte en köp/sälj), och den är helt full av inlägg om Lyko sen en timme tillbaka. Sidan kraschade tydligen i princip direkt och jääääävlar vad folk blir arga/frustrerade.. För min del känns det ganska skönt att deras kalendrar väckte noll begär hos mig i år, ärligt talat .
Ja just nu står jag och väger mellan att ge bort den till en kompis eller bara skicka tillbakaFördelen är väl att du kan häva ett av köpen om du vill och glädja någon stackare som blev utan
Jag köper nog mest saltlakrits men äter nog också sötlakrits tänker jag. Vill dock inte köpa by bulow eftersom jag hade den förra åretBeror på om du mest gillar saltlakrits eller sötlakrits
Fick du med en burk svenskjävlar ? En sån bit om dagen räcker rätt långtIdag kom min kalender från Haupt lakrits. HUR ska jag hålla mig ända till advent?
Sant, det fick jag ju faktiskt. Får försöka hålla mig till dem.Fick du med en burk svenskjävlar ? En sån bit om dagen räcker rätt långt
Sant, det fick jag ju faktiskt. Får försöka hålla mig till dem.
Eller om du är intresserad av ett byte av en YR kalender (om de är i likvärdig prisklass )Jag kände så också, mest för 24K (som alla andra verkar hypa bortom alla gränser) men även för resterande. Deras billigaste kalender köpte jag för att den innehåller saker jag ändå använder hela tiden och priset var helt okej för så mycket. Mascaror, bodylotion, handkräm, läppglans/stift och liknande har ändå en strykande åtgång hos mig och jag är inte supernoga med vilket märke det kommer ifrån om det ändå bara ska användas till vardags.
Ja just nu står jag och väger mellan att ge bort den till en kompis eller bara skicka tillbaka
Jag äter i stort sett bara saltlakrits så jag köpte från hauptJag köper nog mest saltlakrits men äter nog också sötlakrits tänker jag. Vill dock inte köpa by bulow eftersom jag hade den förra året
Tyvärr inte, jag tänkte inte köpa någon YR-kalender i år eftersom det var rätt snarlikt innehåll mot förra året och jag fortfarande har kvar en delEller om du är intresserad av ett byte av en YR kalender (om de är i likvärdig prisklass )
Ja just tusan det var nog du som skrev det jaTyvärr inte, jag tänkte inte köpa någon YR-kalender i år eftersom det var rätt snarlikt innehåll mot förra året och jag fortfarande har kvar en del
Hämtade ut min Ferrero kalender idag,... den lever redan farligt där den står gömd i garderoben. Fast jag är såpass vimsig att jag säkert glömt den till nästa vecka... och hittar den i typ mars/april när jag ska byta ut vinter garderoben til vår kläderna