Köpt Novellix adventsgåva/kalender på Designtorget idag. Te och en kort novell varje advent - det kan ju inte bli fel tänker jag. Det blev en dyr liten Pärlan pistagechoklad-praliner också. Den ska invigas snart till kaffet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu hör jag dig väldigt dåligt här...Hörni.... det är tur vi inte bor i Storbritannien... eller vissa av oss i alla fall....
Hamnade på brittiska sidor och herregud vad många kalendrar som finns där...
Fick den i fjol. Jag som gillar saltlakrits tyckte den var bra. En av dem som jag ratade helt men annars så.Är det ngn av er kalenderexperter som kan säga vilken lakritskalender man borde satsa på? Lakritsfabrikens?
Kan man säga A får man ge en länkHörni.... det är tur vi inte bor i Storbritannien... eller vissa av oss i alla fall....
Hamnade på brittiska sidor och herregud vad många kalendrar som finns där...
Nu fick jag ett sms om att Lykos kalendrar har släppts. Jag hade kryssat i att jag ville ha ett mejl och det har inte kommit än... Men som tur är så vill jag inte ha någon...
Jag skickade hantlangareNär ryktet går på Buke och det är bara att åka till IKEA
Blev en pralinkalender från chokladhuset till slut. Ska fnula lite på vad mer jag kan tänkas vilja ha...