Hahahha det var så bra! Man visste vad som skulle komma och så bara GRÖÖÖÖÖÖÖÖN Sjukt B kalender. Årets Caia-flopp går till BaressoÄLSKAR när hon kollade BUS:en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahahha det var så bra! Man visste vad som skulle komma och så bara GRÖÖÖÖÖÖÖÖN Sjukt B kalender. Årets Caia-flopp går till BaressoÄLSKAR när hon kollade BUS:en
Måste genast in och kolla den filmenHahahha det var så bra! Man visste vad som skulle komma och så bara GRÖÖÖÖÖÖÖÖN Sjukt B kalender. Årets Caia-flopp går till Baresso
Baresso måste vara århundradets värsta kalender
Förståeligt, alltså det var det värsta jag settFörsta gången jag gick in på hemsidan så kunde man se kalendern men inte klicka på den men nu har Baresso tagit bort den från hemsidan och den går inte att söka fram.
Och helt tyst också, inget officiellt uttalande alls från Baresso. Så. Jävla. Pinsamt.Första gången jag gick in på hemsidan så kunde man se kalendern men inte klicka på den men nu har Baresso tagit bort den från hemsidan och den går inte att söka fram.
....och sen var hon torsk på kalendrarOch helt tyst också, inget officiellt uttalande alls från Baresso. Så. Jävla. Pinsamt.
Förra året hade NordicFeel fått med tre luckor som var för gamla i en av sina kalendrar. Eller ja, många som hade köpt kalendern hade fått tre produkter som var utgångna.
Jag råkade dubbelklicka på köp på den också och fick hem två stycken kalendrar. I båda mina var det bara två produkter som var utgångna och av dem två var det en puderprodukt som hade gått ut bara några veckor tidigare så den använde jag ändå
NordicFeel återbetalade hela kostnaden till alla som hade köpt kalendern när felet upptäcktes.
Det kan ha varit mitt livs bästa kalenderköp
Nämen den vill jag ju se?Min vän som är ovetande om mitt enorma habegär med kalendrar länkade just en kalender med gulliga små badankor detta är tufft
Hatar att jag är så kinkig! Hittar ju som vanligt ingen jag vill ha..
En kalender med bara hårvård i små förpackningar hade varit perfekt. Eller en ida warg-kalender.
Såg att det finns en med s-märken men då är det en hel jäkla påse i varje lucka! Det vet jag inte om jag har förtjänat.
Om det bara hade varit några av varje i varje lucka så hade jag köpt den direkt. Nu njaa..Jag är också sugen på den med S-märken. Var så många roliga smaker.
Om det bara hade varit några av varje i varje lucka så hade jag köpt den direkt. Nu njaa..
Nej hade det inte varit gamla och använda produkter så hade den kanske varit okej med några undantagMen såå dålig tycker jag inte att Baressos var ändå? Iofs lite konstigt med hotellgrejen och nån tråkig tygväska. Annars innehåll som jag tyckte såg kul ut, kändes också ganska genomtänkt med två olika nyanser på vissa saker. Sen såklart inte kul med dammiga/öppnade saker och för små påsar så att man ser innehållet och att det bara låg i en tråkig kartong. Men själva innehållet, bortsett från eventuella utgångsdatum hade jag varit nöjd med, fler saker jag skulle använda än från Lykos förra året. Men för 1295 var det för många små förpackningar dock, hade väl tyckt att den borde varit i ungefär samma prisklass som Lykos billigaste, dvs 600-800. Men mkt dåligt med grön Bus och öppnade hårsprayer, såg på Grääs Instagram att hon blivit kontaktad av företaget. Blir spännande att se hur det slutar.
Nu finns den på hemsidan att beställa.Såg också Grääs story på IG. Om Baresso nu menar att det inte alls varit utgångna produkter i kalendern, varför har de då tagit bort den från hemsidan?
Igen? Då har de lagt upp den på nytt, den var borta ett tagNu finns den på hemsidan att beställa.