Kan bli en spännande kombo, iaf om du gör det i omvänd ordningJag tycker du resonerar alldeles för klokt. 2023 kanske blir det år jag både börjar sminka mig och dricka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan bli en spännande kombo, iaf om du gör det i omvänd ordningJag tycker du resonerar alldeles för klokt. 2023 kanske blir det år jag både börjar sminka mig och dricka.
Den första var ju inget att hänga i granen direkt.Nordic feel har fem egna kalendrar i år... verkligen exploderat!
Köper jag S-märken idag vet jag vad jag skyller påJag var tvungen att köpa en påse s-märken idag för att övertyga mig själv om att de inte är särskilt goda. Nu är påsen snart uppäten.
Köper jag S-märken idag vet jag vad jag skyller på
Men det var ju inte jag som började.
Syftade på hela tråden, ber om ursäkt om du tog åt dig.Men det var ju inte jag som började.
Jag känner mig personligen påhoppad av penstore!
Syftade på hela tråden, ber om ursäkt om du tog åt dig.
Glömde förövrigt helt bort det när jag var å handlade. Men brukar glömma flera saker när jag ska handla nu för tiden (kankse är bra med dagens matpriser...)
Mer extremt glömsk för tillfället. Glömmer jämt saker på handlingslistan.Ingen fara, jag bara fånar mig.
Men om du glömde kan inte begäret vara så stort. Hoppfull för din skull!
Yves Rocher kostar 549 kr vi var en hög som hade förra årets och vi var väl alla rätt nöjda vill jag minnasHar beställt en MrCake till mig själv och blir nog en pixibokskalender till dottern även om hon kanske är lite för liten, kommer att vara 7 månader då
Någon som har tips på bästa skönhetskalendern kring 500-kronorsklassen? Tänkte köpa till svägerskan i födelsedagspresent, eller måste man betala mer för att det ska vara något att hänga i julgranen?
Jag har köpt Makeup Revolution somras mer ren smink och Catrice som är bland skönhet. Grääs har öppnat Catrice i år och den fick bra betygHar beställt en MrCake till mig själv och blir nog en pixibokskalender till dottern även om hon kanske är lite för liten, kommer att vara 7 månader då
Någon som har tips på bästa skönhetskalendern kring 500-kronorsklassen? Tänkte köpa till svägerskan i födelsedagspresent, eller måste man betala mer för att det ska vara något att hänga i julgranen?
Catrice om du vill ha mest smink.Har beställt en MrCake till mig själv och blir nog en pixibokskalender till dottern även om hon kanske är lite för liten, kommer att vara 7 månader då