Självklart!Är det rimligt att köpa en washitejp kalender för över tusen kronor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart!Är det rimligt att köpa en washitejp kalender för över tusen kronor?
Vet egentligen inte vad det är, men googlade och blev akut sugen på att pyssla när jag såg tejp med fina mönster. Så jag röstar för att det är rimligt!Är det rimligt att köpa en washitejp kalender för över tusen kronor?
Om det är ett märke som du provat tidigare så ja Att äga en massa washitejp som inte fäster någonstans är riktigt irriterandeÄr det rimligt att köpa en washitejp kalender för över tusen kronor?
Den tyska kostar 429:- på Zalando mot den svenska som jag tror ligger på 599:- så då kanske man kan stå ut med en pepparkaksform.Attans, tror inte jag behöver nån pepparkaksform... Tack för svar
Jag vet ju vilken produkt det är som är "farlig" och den funkar inte för mig så den skulle jag gärna donera till nån som jobbar med att packa ordrar.Det finns några produkter i kalendern från Feelunique jag velat köpa och eftersom jag har en personlig kod på -20% som funkade på kalender blev den rätt prisvärd. När jag ska klicka hem den står det först att det är gratis frakt, men när jag klickar mig vidare kommer texten "Some items (*) in your shopping bag are classed as dangerous by IATA and as a result limited delivery options apply. If you require a wider choice of delivery options please remove these products from your shopping bag." och frakten blev 44(!) euro.
Tack, men nej tack!
Jag lyckas inte hitta kalendern på deras sida.... skumt...Det finns några produkter i kalendern från Feelunique jag velat köpa och eftersom jag har en personlig kod på -20% som funkade på kalender blev den rätt prisvärd. När jag ska klicka hem den står det först att det är gratis frakt, men när jag klickar mig vidare kommer texten "Some items (*) in your shopping bag are classed as dangerous by IATA and as a result limited delivery options apply. If you require a wider choice of delivery options please remove these products from your shopping bag." och frakten blev 44(!) euro.
Tack, men nej tack!
Det lär komma!Jag hoppas att jag bara är tidigt ute för det finns ju inga kalendrar att köpa i fysiska butiker! Hoppas verkligen att det exploderar efter halloween
Den verkar ha bytt namn till Sephora Advent Calendar i och med att Sephora köpt upp FU. LänkJag lyckas inte hitta kalendern på deras sida.... skumt...
Jaha... nu är jag med... Så de har köpt upp dem....Den verkar ha bytt namn till Sephora Advent Calendar i och med att Sephora köpt upp FU. Länk
Tullen är betald för ordrar upp till 150 euro. Utan rabattkod kostar kalendern mer än 150, så där lär man åka på tull. SÅ värt att betala 44 för frakten och ytterligare 25 % för kalendern.Jaha... nu är jag med... Så de har köpt upp dem....
Men vad trist med frakten... Sen kanske det blir tull numera? Har inte fått det förut därifrån i och försej..
Jag tror GlowID hade en sån förra året.Någon som känner till en adventskalender med endast ansiktsmasker? Har för mig att det finns, men vet inte var jag hittat det.
På eleven finns en från Garnier, dock bara 12 st. Men det är ju lätt fixat genom att beställa 2! https://eleven.se/presenttips/for-henne/garnier-skinactive-12-days-of-christmas-gift-setNågon som känner till en adventskalender med endast ansiktsmasker? Har för mig att det finns, men vet inte var jag hittat det.