Adventskalendertråden 2022

Alltså jag måste nog köpa Molton Browns kalender i år 😍 har massor av duschgels och lotions från Molton Brown och älskar många av deras dofter. Jag är nog värd en sån kalender trots allt 😁
Jag älskar också molton brown och har tittat på deras kalender varje år. Men har kännt att det är mkt pengar att betala 2300 kr för duschtvål. Dessutom rätt små. Men fina flaskor och jag älskar lukterna.

Det finns några produkter i kalendern från Feelunique jag velat köpa och eftersom jag har en personlig kod på -20% som funkade på kalender blev den rätt prisvärd. När jag ska klicka hem den står det först att det är gratis frakt, men när jag klickar mig vidare kommer texten "Some items (*) in your shopping bag are classed as dangerous by IATA and as a result limited delivery options apply. If you require a wider choice of delivery options please remove these products from your shopping bag." och frakten blev 44(!) euro.

Tack, men nej tack! :rage:
Jag fick upp att de inte skickar produkten till Sverige? :( Jag VILL VERKLIGEN HA DEN. Buhu.

Jag fick upp att de inte skickar produkten till Sverige? :( Jag VILL VERKLIGEN HA DEN. Buhu.
Det får jag upp idag också, men inte för några dagar sedan. :confused: Undrar om de tröttnade på att arga köpare utanför UK kontaktade dem och undrade varför de lagt med ett torrshampoo som gör att frakten blir pissdyr.

Det får jag upp idag också, men inte för några dagar sedan. :confused: Undrar om de tröttnade på att arga köpare utanför UK kontaktade dem och undrade varför de lagt med ett torrshampoo som gör att frakten blir pissdyr.
Blir ju lite tveksam iom att du fick upp annorlunda först. Men jag gissade att det inte gick för att de ska bli Sephora UK och att det kanske inte skulle gå att posta till Sverige pga. avtal med Sephora vi har här eller nåt.

Jag älskar också molton brown och har tittat på deras kalender varje år. Men har kännt att det är mkt pengar att betala 2300 kr för duschtvål. Dessutom rätt små. Men fina flaskor och jag älskar lukterna.
Jo tack, smakar det så kostar det 😅 Jag bryr mig inte så mycket om priset egentligen utan köper hellre en dyrare kalender med saker som går åt, och allt som är i MB-kalendern är ändå saker jag använder så gott som dagligen.
Ok, det där var ett extremt säljande argument för mig, neeeeed it now! 😂
Måste kolla med YSL om de tänkt på det! Klockren person att fronta kalendern ju :laugh: Har jag tur kanske de skickar ett läppstift till mig som tack.

Alltså jag måste nog köpa Molton Browns kalender i år 😍 har massor av duschgels och lotions från Molton Brown och älskar många av deras dofter. Jag är nog värd en sån kalender trots allt 😁
Jag minns uppenbarligen galet, för jag hade för mig att du tyckte att deras produkter brukade lukta tantigt? :D

Jag tror GlowID hade en sån förra året.

Mja, typ. Jag köpte den utöver den stora, och det var en låda med en stor hög sheet masks i helt enkelt (och en inslagen "julklapp"). Jag köpte den för att jag älskar sheet masks, så blev nöjd, men vet inte om jag skulle kalla det för en kalender egentligen.

Phu, här sparar jag pengar! Idag släpptes Sniphs kalender. Jag hade den förra året och tyckte att den var jättebra men i år lockade den mig inte alls. Den innehåller bland annat:
kaffe (som jag inte dricker, bodylotion (som jag redan har massor av) och hudvård som jag redan har.
Tror jag får slå till på Molton Brown-kalendern istället 🤩

Phu, här sparar jag pengar! Idag släpptes Sniphs kalender. Jag hade den förra året och tyckte att den var jättebra men i år lockade den mig inte alls. Den innehåller bland annat:
kaffe (som jag inte dricker, bodylotion (som jag redan har massor av) och hudvård som jag redan har.
Tror jag får slå till på Molton Brown-kalendern istället 🤩
Vilken är din favorit av Molton Browns produkter? :D

Typ allt med Suede Orris 😍 Fast jag gillar i princip alla deras andra dofter också. Unnar mig alldeles för ofta dyra duschkrämer och liknande 😂
Haha, jag älskar också deras duschkrämer. Just den du nämner är inte min favorit, men den är såklart ok - och står på min badkarskant i skrivande stund. :D Fiery Pink Pepper är min absoluta favorit sedan jag fick den i en kalender första gången 2019 :love: (och har sedan dess har jag också köpt den som parfym vid något tillfälle, ääälskar doften).

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 089
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka