Adventskalendertråden 2022

Haha, jag älskar också deras duschkrämer. Just den du nämner är inte min favorit, men den är såklart ok - och står på min badkarskant i skrivande stund. :D Fiery Pink Pepper är min absoluta favorit sedan jag fick den i en kalender första gången 2019 :love: (och har sedan dess har jag också köpt den som parfym vid något tillfälle, ääälskar doften).
Åh, jag har faktiskt Fiery Pink Pepper i min dusch just nu :laugh: Den är också härlig! Du ska inte köpa hela kalendern i år? Förra året tyckte jag inte att den var så lockande men årets är ju fantastisk :love:

Åh, jag har faktiskt Fiery Pink Pepper i min dusch just nu :laugh: Den är också härlig! Du ska inte köpa hela kalendern i år? Förra året tyckte jag inte att den var så lockande men årets är ju fantastisk :love:
Alltså, hur mycket jag än älskar produkterna så uppskattar jag mer blandade kalendrar! :D Men den såg väldigt fin ut detta år, det gjorde den.

Intressant...
FB_IMG_1665728500367.webp

Vilken var det du ville ha?
Feeluniques, som tyvärr verkar bli Sephora UK istället. Hade deras ifjol och hoppades att detta året skulle bli lika bra, och det blev den ju också bitterljuvt nog när den inte går att beställa hit. :down: Vill med andra ord ha blandade märken, både hudvård, smink och lite hårvård. Och då åtminstone några enstaka produkter som faktiskt är bra märken. Lookfantastic brukar vara ett ok alternativ, men tycker att detta år såg tråkig ut. Jag är inte alls kräsen :angel:

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 089
Senast: Blyger
·
Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka