Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! En kalender för 8500:- där merparten av luckorna är klistermärken?!Sicket dåligt förpackat skräp! Men jag är imponerad av hur väl hon lyckades hålla minen
Gissar också att det finns typ ett pannband från Kingsland, nåt schampoo från Naf och strumpor från Ariat.Ja jag gissar också på strumpor, kanske nån tunn flughuva, gummisnoddar och pälsglans/schampo/hovfett. Tyckte att kalendern kändes dyr, men blir spännande att hålla koll på sociala medier för att se vad som är i. För att undersöka inför nästa år liksom...
Det har jag också lästJag har varje gång läst det som en förkortning på "svenska ridsportförbundet" och tyckt det varit jättekonstigt att de skulle vilja göra en sån och att någon skulle vilja köpa en för att stötta dem nu
En ridsportsaffär känns mycket rimligare
Hoppas det inte blir en caia-besvikelse bara med en grimma storlek shettis, hovkrats och mankam som utfyllnad..
Kaffekalendern jag köpt till killen skulle skickas i mitten av november men nu står det att det är 2-3 veckors försening Inte en chans att den hinner fram först till mig och sedan till USA innan december alltså
Tror jag läst att du bor i södra Stockholm? I sådana fall finns det en Kahls butik i Farsta CentrumKaffekalendern jag köpt till killen skulle skickas i mitten av november men nu står det att det är 2-3 veckors försening Inte en chans att den hinner fram först till mig och sedan till USA innan december alltså
Du har ingen typ konfektyraffär (? Vet inte vad det heter, men som säljer typ praliner, choklad och sådant) i närheten? Här har den mitt i stan kaffekalendrar inne. I så fall hade jag köpt en där och avbeställt den andra med hänvisning till förseningen!
Smart! Farsta är inte speciellt långt borta, hade jag vetat att de fanns där hade jag ju kunnat köpa där direkt istället för via återförsäljare!Tror jag läst att du bor i södra Stockholm? I sådana fall finns det en Kahls butik i Farsta Centrum
Kaffekalendern jag köpt till killen skulle skickas i mitten av november men nu står det att det är 2-3 veckors försening Inte en chans att den hinner fram först till mig och sedan till USA innan december alltså
Å herregud, 3 fullsize och en massa gratisgåvor/testers till ett pris över 800 dollarNä förresten, jag ändrar mig. Den här är faktiskt värre
Å herregud, 3 fullsize och en massa gratisgåvor/testers till ett pris över 800 dollar
Vad ska ens en vuxen med sådär många klistermärken till?Ja, jag vet inte vad dollarn står i just nu men det lär ju vara någonstans kring 7000SEK
Min kollega berättade idag att det var fel på en rabattkod till Kiehls julkalender. Koden var tänkt att ge 150 kr i rabatt (på en kalender som kostade +1000kr) men när man slog in koden så blev det istället så att kalendern kostade 150kr! Hon hann köpa två och fick de för det priset då hon betalade direkt, men hennes vänner valde Klarna och hade fått fakturan raderad.
Alltså tänk det morgonmötet på den webbshoppen när de insåg…
Det är väl bara att maila och be om ett tillägg till beställningen. Det är ett litet företag som nog lätt fixar en sån sak.Det är choklad, så fel kan det inte bli Det var faktumet att jag heter Johanna och att jag tilltalades av tanken på att ha en kalender där det står "Johannas choklad" som sealed the deal. Ångrar lite att jag inte köpte en ask med några vid-sidan-av-praliner pecis som nejlica
Det är dock inte säkert hon får behålla dom för det priset, beroende på hur många som köpt. Webbutiker brukar reservera sig för fel pris i sina villkor och kunden har inte rätt att behålla varan till det priset om det är uppenbart felaktigt pris. Vilket man i det här läget som kund säkert inser.Min kollega berättade idag att det var fel på en rabattkod till Kiehls julkalender. Koden var tänkt att ge 150 kr i rabatt (på en kalender som kostade +1000kr) men när man slog in koden så blev det istället så att kalendern kostade 150kr! Hon hann köpa två och fick de för det priset då hon betalade direkt, men hennes vänner valde Klarna och hade fått fakturan raderad.
Alltså tänk det morgonmötet på den webbshoppen när de insåg…
Hon har fått hem domDet är dock inte säkert hon får behålla dom för det priset, beroende på hur många som köpt. Webbutiker brukar reservera sig för fel pris i sina villkor och kunden har inte rätt att behålla varan till det priset om det är uppenbart felaktigt pris. Vilket man i det här läget som kund säkert inser.
Okej, då hade hon väldig tur! Jag hade som företagare canceled alla beställningar, men erbjuda en extra rabattkod som kompensation.Hon har fått hem dom