Eller skicka bilden till henne och frÄga hur hon förvarar sina kalendrarStackare
Du fÄr skicka zalandokalendern till din kompis helt enkelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller skicka bilden till henne och frÄga hur hon förvarar sina kalendrarStackare
Du fÄr skicka zalandokalendern till din kompis helt enkelt
Det Àr dÀrför jag köper mÄnga - dÄ har jag inte en chans att hÄlla koll pÄ vad som finns i vilken kalenderHaha, jag vill egentligen försöka fÄ nÄgon spoiler sÄ man kan bedöma vilken som verkar passa bÀst detta Är, men tyvÀrr sÄ kan det hÀnda att jag kollat lite för noga i min iver....
Tack för medlidandet, din empati Àr verkligen stöttande i den hÀr svÄra stundenSkyll dig sjÀlv
Edit: Saknas en Greta Gris tror jag...
Ăr det mymueslis sĂ„ tillsĂ€tter du mjölkNu har jag tvĂ„ kalendrar, en frĂ„n Clinique och en frĂ„n Rituals som jag fĂ„tt av mamma Ăr lite sugen pĂ„ Ikeas kalender och en gröt kalender med . Ăr osĂ€ker pĂ„ gröten dock, borde provsmaka nĂ„gon först ^^, hur fungerar dom, tillsĂ€tter man bara vatten i burken gröten kommer i?
OcksÄ funderar jag pÄ en som Àr för bara söndagar frÄn Panduro, med lite akvarell fÀrger och penslar och sÄ. TÀnker kanske jag kan sitta med det en kvÀll i veckan sÄ kan mannen fÄ spela sina tv-spel. SÄ har vi december mys i varsitt rum
Finns det nÄgon kalender som Àr till för hemmet? Vet inte vad jag menar den ska innehÄlla men lite sÄhÀr mysiga saker att ha
Haha jag Àr sÄ avis! Jag kÀnner igen nÄgra, men kan du inte berÀtta vilka det Àr du köpt?Hörni, jag har enorma problem. Jag fÄr inte plats att Àta vid matbordet och dÄ har tvÄ av kalendrarna inte ens kommit Àn!
(Ja, jag köpte Kicks HudvÄrd ocksÄ )
Men vad roligt att du sÀger det, jag har spanat pÄ den och rÄkar ha presentkort pÄ ett stÀlle dÀr den finns i lager sÄ ska definitivt köpa. FörhÄllandevis lÄgt pris ju!Jag tycker monty bojangles har fantastiska praliner! Och kalendrarna Àr verkligen rimliga prismÀssigt ocksÄ.
Absolut! Det Àr Bodyshops största, zalandos, Yves Rochers, Nordic Feels, MyMuesli, Kahls tekalender och de som inte kommit Àn Àr Kicks HudvÄrd och SniphsHaha jag Àr sÄ avis! Jag kÀnner igen nÄgra, men kan du inte berÀtta vilka det Àr du köpt?
Hörni, jag har enorma problem. Jag fÄr inte plats att Àta vid matbordet och dÄ har tvÄ av kalendrarna inte ens kommit Àn!
Visa bifogad fil 78869
Absolut! Det Àr Bodyshops största, zalandos, Yves Rochers, Nordic Feels, MyMuesli, Kahls tekalender och de som inte kommit Àn Àr Kicks HudvÄrd och Sniphs
Men det Àr vÀl vÀldigt orutinerat att ha kalendrarna pÄ matbordet?! Vi brukar ha en speciell byrÄ bara för kalendrar (maken brukar vilja ha en med öl eller liknande, och de tar plats )
Sant, baklÀxa pÄ mig! Jag mÄste nog ÀndÄ gömma undan kalendrarna utifall familjen kommer pÄ besök.Men det Àr vÀl vÀldigt orutinerat att ha kalendrarna pÄ matbordet?! Vi brukar ha en speciell byrÄ bara för kalendrar (maken brukar vilja ha en med öl eller liknande, och de tar plats )
Jag Àr sÄ otroligt icke-förfinad att en kalender med fina praliner Àr totalt bortkastat pÄ mig alltsÄ, jag Àr liksom den personen som kan dricka hallonsoda pÄ finmiddagenVar Àr chokladen?
Jag ser det hÀr som ett lÀroÄr och tar ödmjukt till mig alla tips frÄn kalender-gurun @nejlicaJa, jag tycker @Zinfernia verkligen Àr amatör hÀr. Vem som helst kan ju köpa pÄ sig en massa kalendrar bara sÄ dÀr men nÄgon som Àr GENUINT proffsig som du har givetvis en ordentlig förvaring för dem ocksÄ
Sant, baklÀxa pÄ mig! Jag mÄste nog ÀndÄ gömma undan kalendrarna utifall familjen kommer pÄ besök.
Jag berĂ€ttade för min mamma att jag hade köpt en mĂŒslikalender för 600:-, hennes reaktion:
"-EN JULKALENDER FĂR 600 SPĂNN?!? HERREGUD VAD DYRT!!!"
Hon hade fÄtt en hjÀrtattack om jag hade berÀttat att jag köpt 7 kalendrar till dÄ
Ja jag tror inte att hon och jag delar samma uppfattning. Jag ser ju den som en investering för att kunna behÄlla mitt otroligt ungdomliga utseende i minst 15 Är tillEh, och vad Body Shops kostar...
Helt klart dags att investera i ett större/ett till köksbordHörni, jag har enorma problem. Jag fÄr inte plats att Àta vid matbordet och dÄ har tvÄ av kalendrarna inte ens kommit Àn!
Visa bifogad fil 78869
Finns det nÄgon möbel-kalender?Helt klart dags att investera i ett större/ett till köksbord
Helt klart dags att investera i ett större/ett till köksbord
Mkt bra poÀngTvÄ till sÀger jag sÄ katten fÄr ett eget