AdventskalendertrÄden 2021

Nu har jag tvĂ„ kalendrar, en frĂ„n Clinique och en frĂ„n Rituals som jag fĂ„tt av mamma đŸ„°âœšĂ„r lite sugen pĂ„ Ikeas kalender och en gröt kalender med 🙈. Är osĂ€ker pĂ„ gröten dock, borde provsmaka nĂ„gon först ^^, hur fungerar dom, tillsĂ€tter man bara vatten i burken gröten kommer i?

OcksĂ„ funderar jag pĂ„ en som Ă€r för bara söndagar frĂ„n Panduro, med lite akvarell fĂ€rger och penslar och sĂ„. TĂ€nker kanske jag kan sitta med det en kvĂ€ll i veckan sĂ„ kan mannen fĂ„ spela sina tv-spel. SĂ„ har vi december mys i varsitt rum âœšđŸ€­đŸ˜›

Finns det nĂ„gon kalender som Ă€r till för hemmet? Vet inte vad jag menar den ska innehĂ„lla men lite sĂ„hĂ€r mysiga saker att ha 😅
Är det mymueslis sĂ„ tillsĂ€tter du mjölk

Hörni, jag har enorma problem. Jag fĂ„r inte plats att Ă€ta vid matbordet đŸ˜© och dĂ„ har tvĂ„ av kalendrarna inte ens kommit Ă€n!
(Ja, jag köpte Kicks HudvÄrd ocksÄ :angel:)

Visa bifogad fil 78869

Men det Ă€r vĂ€l vĂ€ldigt orutinerat att ha kalendrarna pĂ„ matbordet?! Vi brukar ha en speciell byrĂ„ bara för kalendrar (maken brukar vilja ha en med öl eller liknande, och de tar plats :laugh:) đŸ€·â€â™€ïž

Men det Ă€r vĂ€l vĂ€ldigt orutinerat att ha kalendrarna pĂ„ matbordet?! Vi brukar ha en speciell byrĂ„ bara för kalendrar (maken brukar vilja ha en med öl eller liknande, och de tar plats :laugh:) đŸ€·â€â™€ïž

Ja, jag tycker @Zinfernia verkligen Àr amatör hÀr. Vem som helst kan ju köpa pÄ sig en massa kalendrar bara sÄ dÀr men nÄgon som Àr GENUINT proffsig som du har givetvis en ordentlig förvaring för dem ocksÄ :up: :D

Sant, baklĂ€xa pĂ„ mig! đŸ˜© Jag mĂ„ste nog Ă€ndĂ„ gömma undan kalendrarna utifall familjen kommer pĂ„ besök.

Jag berĂ€ttade för min mamma att jag hade köpt en mĂŒslikalender för 600:-, hennes reaktion:
"-EN JULKALENDER FÖR 600 SPÄNN?!? HERREGUD VAD DYRT!!!"

Hon hade fĂ„tt en hjĂ€rtattack om jag hade berĂ€ttat att jag köpt 7 kalendrar till dĂ„ 😆

Ja, jag tycker @Zinfernia verkligen Àr amatör hÀr. Vem som helst kan ju köpa pÄ sig en massa kalendrar bara sÄ dÀr men nÄgon som Àr GENUINT proffsig som du har givetvis en ordentlig förvaring för dem ocksÄ :up: :D
Jag ser det hĂ€r som ett lĂ€roĂ„r och tar ödmjukt till mig alla tips frĂ„n kalender-gurun @nejlica 😍

Alla Àr vi barn i början!

Sant, baklĂ€xa pĂ„ mig! đŸ˜© Jag mĂ„ste nog Ă€ndĂ„ gömma undan kalendrarna utifall familjen kommer pĂ„ besök.

Jag berĂ€ttade för min mamma att jag hade köpt en mĂŒslikalender för 600:-, hennes reaktion:
"-EN JULKALENDER FÖR 600 SPÄNN?!? HERREGUD VAD DYRT!!!"

Hon hade fĂ„tt en hjĂ€rtattack om jag hade berĂ€ttat att jag köpt 7 kalendrar till dĂ„ 😆

Eh, och vad Body Shops kostar... đŸ™ˆđŸ€·

Liknande trÄdar

HÀstmÀnniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, sÄ det fÄr bli övrigt. LÄng historia kort: MÄnga hÀndelser de senaste Ären har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 660
Senast: Karminnie
·
  • LĂ„st
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlĂ€gg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkĂ€nslig personlighet – sĂ„ började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
819
HÀstmÀnniskan Ville nog mest skriva av mig, men ocksÄ fÄ lite rÄd/tips. Ska vÀl börja "frÄn början" antar jag. Började rida pÄ ridskola nÀr jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka