Inte riktigt en adventskalender men förra året köpte jag 4 julpocketar och läste en var advent. Så nu har jag precis lagt en beställning på 4 till. Supermysigt och julstämning är verkligen ngt man behöver om man, som jag, råkar bo i Skåne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon och jag körde ett eget kalenderrace för två år sedan, då gjorde vi egna och skickade bilder varje dag till varandra på vad luckorna innehöll så vi är ju egentligen nördar båda två dock känns det verkligen som att hon försöker få mig att köpa en kalender till henne nu och det gör mig gravt irriterad.Men vad är det för en människa?!?
Greta Gris kalender säger du... Hade tänkt mig en Kaffekalender från Kahls i år men måste nog tänka omHon och jag körde ett eget kalenderrace för två år sedan, då gjorde vi egna och skickade bilder varje dag till varandra på vad luckorna innehöll så vi är ju egentligen nördar båda två dock känns det verkligen som att hon försöker få mig att köpa en kalender till henne nu och det gör mig gravt irriterad.
Hade ju ändå varit för jäkla kul att skicka över ett zalandopaket med Greta Gris-kalendern i. Sån himla besvikelse
Blir på riktigt irriterad på en bekant till mig. Hon frågade mig om jag hade köpt någon julkalender i år och jag berättade vilka jag har köpt.
Efter att hon fick veta det har hon skrivit långa haranger om hur gärna hon vill ha en kalender i år men att hon inte har ekonomi, och oooojjj vad gärna hon också skulle vilja ha zalandokalendern och oj vad hon hoppas att någon kan köpa en sån till henne och oj vad kul för mig att jag har råd med så många.
Det känns mest som att hon tigger och hoppas att jag ska köpa en sån till henne också, bara för att det är så himla synd om henne som inte har råd
Jag har kvar zalandokartongen som kalendern kom i så nu funderar jag på att skicka över den till henne och skriva ett kort: "Varsågod! En julkalender från mig till dig! " och typ stoppa i en kalender med Greta Gris istället.
Ja för dig är ju en griskalender perfekt! Dock är väl ändå Greta Gris den absolut fulaste seriefiguren någonsin?Greta Gris kalender säger du... Hade tänkt mig en Kaffekalender från Kahls i år men måste nog tänka om
(Dålig stil av "kompisen" att bete sig på det viset.. )
Jamen precis. Jag vet inte om hon ens är medveten själv om hur hon framstår men fortsätter hon så här så ska det bli ett sant nöje att upplysaBlörk för ett beteende. Jag kan förstå att man nämner något i en konversation typ, jag har lust på en sån i år, men får nog vänta. I år är det lite trångt, utan att förvänta sig något.
Men att tigga å typ snudd på sheama nån annan, snälla nån Men vem vet, hon kanske blir glad för en Greta Gris
Men vad kul att höra!Jag vill också ha en kalender
Men har inte råd.
Jag njuter dock av @zinfernias örhängeskalender jag fick fortfarande.
Alla gillar mina örhängen och att jag kan matcha med dagens outfit.
Tack @Zinfernia för den fantastiska idén
Är det någon som sett en ostkalender någonstans? På nätet eller butik?
Haha, min son älskar Greta grisJa för dig är ju en griskalender perfekt! Dock är väl ändå Greta Gris den absolut fulaste seriefiguren någonsin?
Så mysigt....Inte riktigt en adventskalender men förra året köpte jag 4 julpocketar och läste en var advent. Så nu har jag precis lagt en beställning på 4 till. Supermysigt och julstämning är verkligen ngt man behöver om man, som jag, råkar bo i Skåne
Det borde betyda att alla Ica kan beställa in. Ska kolla med min närmaste! Tack ändåSåg min lokala Ica Maxi hade tagit in en ostkalender från Ilchester. Verkar dock vara slut i olika nätbutiker.
Är du intresserad kan jag kolla om det finns nån kvar och skicka.
Ja, men ändå liksom... Inte sett att det finns nån annan griskalenderJa för dig är ju en griskalender perfekt! Dock är väl ändå Greta Gris den absolut fulaste seriefiguren någonsin?
Såg min lokala Ica Maxi hade tagit in en ostkalender från Ilchester. Verkar dock vara slut i olika nätbutiker.
Är du intresserad kan jag kolla om det finns nån kvar och skicka.
Hörrni, jag letar pralinkalender men går bet. Mycket verkar slutsålt och resten vet jag inte om jag vågar slå till på. vad rekommenderar ni i choklad/tryffel/pralinkalenderväg?
Jag tycker monty bojangles har fantastiska praliner! Och kalendrarna är verkligen rimliga prismässigt också.Hörrni, jag letar pralinkalender men går bet. Mycket verkar slutsålt och resten vet jag inte om jag vågar slå till på. vad rekommenderar ni i choklad/tryffel/pralinkalenderväg?