Adventskalendertråden 2021

Jag funderar på att köpa en kalender med kattgodis, MEN jag har ju sju katter 🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈 Innebär det att jag behöver köpa sju kalendrar eller tror ni att de kan dela på en. 🤔
Gör en egen :D. Jag var nyss inne på dollarstore för att köpa delar till en paketkalender till dottern, väl inne fick jag feeling och köpte till katterna också (jag har dock bara två). Delar man upp dreamiespåsar i portionsförpackningar, varvar med sticks-godis och några påsar/burkar lyxmjukmat här och där så blir dom säkerligen hur nöjda som helst utan att det kostar skjortan ens till sju katter :up:.

Tänkte även sätta ihop några kalendrar med hemmalasrade prylar till hästarna :D

Jag funderar på att köpa en kalender med kattgodis, MEN jag har ju sju katter 🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈 Innebär det att jag behöver köpa sju kalendrar eller tror ni att de kan dela på en. 🤔

Gör en egen :D. Jag var nyss inne på dollarstore för att köpa delar till en paketkalender till dottern, väl inne fick jag feeling och köpte till katterna också (jag har dock bara två). Delar man upp dreamiespåsar i portionsförpackningar, varvar med sticks-godis och några påsar/burkar lyxmjukmat här och där så blir dom säkerligen hur nöjda som helst utan att det kostar skjortan ens till sju katter :up:.

Tänkte även sätta ihop några kalendrar med hemmalasrade prylar till hästarna :D
Jag säger också gör en egen :D Denna gjorde jag till mina två katter för några år sedan :love:

Screenshot_20211030_180618.webp

Jag tror att jag jag bara köper några påsar med extra gott godis och delar ut. :idea: Om jag ska öppna sju kalendrar varje morgon och se till att rätt godisbit hamnar i rätt katt så kommer jag ju inte att vara på jobbet före lunch.:laugh:

De ska ju ändå få ett nytt klösträd till jul sen. :)

Jag har inte köpt någon kalender än. Jag skulle vilja ha maybellines kalender men kan inte hitta den på någon svensk sida :(

Har fuskat. Haupts lakritskalender skickades ut alldeles för tidigt och nu kunde jag inte hålla mig längre.
Och det var tur att jag fuskade. Jag hade blivit mycket besviken. Alldeles för mycket kombination med choklad i diverse konstiga smaker som t ex olika frukter.
Nu blir det bara den lokala chokladkalendern och trisskalender, samma som förra året.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 660
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
819
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka