R
Raderad medlem 120709
Min Pen Store har anlänt via Instabox (rena chocken, här är man inte bortskämd med snabb postgång), och det är en rejäl pjäs. Banana for scale har man ju hört talas om men här kör vi med cola for scale.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har beställt Kränkus tekalender idag och efter att ha läst tråden blev jag sugen på grötkalender… Känns så mysigt med grötfrukost varje dag och funkar bra när jag jobbar hemma. Men lät lite dyrt så måste fundera.
Edit: hittade bara för 699 kr Galet dyr frukost!
Visst är den fantastisk? Som en stor julklappMin mymuesli-kalender anlände idag - den tar upp halva köksbordet! Jag vill öppna alla luckorna NU!!!
Tack!
Åhhh jag köpte den också!Min mymuesli-kalender anlände idag - den tar upp halva köksbordet! Jag vill öppna alla luckorna NU!!!
Äh, jag är hittills uppe i 9000:- och kan ändå tänka mig att köpa någon mer om jag hittar något kulTack!
Jag som ska snåla och spara pengar har då köpt två adventskalender för sammanlagt 900 spänn idag. Det går bra nu
Haha men jag köpte ju en sommarstuga i somras och kommer få det lite fattigt framöver men jag får spara in på något annat. Eller hyra ut lägenheten i sommarÄh, jag är hittills uppe i 9000:- och kan ändå tänka mig att köpa någon mer om jag hittar något kul
Ah, då är det kanske läge att stänga plånboken Jag hade också tänkt hålla igen men... det blir lättare att gå upp på morgonen i december om man har ett helt jäkla jultorg i köket som bara väntar på att öppnasHaha men jag köpte ju en sommarstuga i somras och kommer få det lite fattigt framöver men jag får spara in på något annat. Eller hyra ut lägenheten i sommar
Hoppas du också får en penna!
Är det någon special man kan få? Får man ingen penna annars? Vad är det i den?Hoppas du också får en penna!
Min Pen Store har anlänt via Instabox (rena chocken, här är man inte bortskämd med snabb postgång), och det är en rejäl pjäs. Banana for scale har man ju hört talas om men här kör vi med cola for scale.
Visa bifogad fil 78675
Nej jag har missat den tidigare år.Är det någon special man kan få? Får man ingen penna annars? Vad är det i den?
/frågor man skulle ställt innan
Nej, jag skojar bara, jag läste ju
Men har du haft den tidigare år?
Köpte ikea-kalendern idag! Alltid något!
Men ska ju försöka hitta iaf en till..
Jaa, helt otrolig!!!Visst är den fantastisk? Som en stor julklapp