Adventskalendertråden 2021

Min Pen Store har anlänt via Instabox (rena chocken, här är man inte bortskämd med snabb postgång), och det är en rejäl pjäs. Banana for scale har man ju hört talas om men här kör vi med cola for scale. :angel::D

20211028_194132.webp

Äh, jag är hittills uppe i 9000:- och kan ändå tänka mig att köpa någon mer om jag hittar något kul 😆
Haha men jag köpte ju en sommarstuga i somras och kommer få det lite fattigt framöver men jag får spara in på något annat. Eller hyra ut lägenheten i sommar 😅

Haha men jag köpte ju en sommarstuga i somras och kommer få det lite fattigt framöver men jag får spara in på något annat. Eller hyra ut lägenheten i sommar 😅
Ah, då är det kanske läge att stänga plånboken 😅 Jag hade också tänkt hålla igen men... det blir lättare att gå upp på morgonen i december om man har ett helt jäkla jultorg i köket som bara väntar på att öppnas :D

Råkade titta på grötkalendern som jag suktat efter flera år men inte köpt... Försöker stå emot och tänker att jag kanske kan köpa några smaker under nästa år :laugh: Att köpa en kalender öppnar verkligen upp suget efter fler haha

Kollade på öppningen av The body shops dunderstora kalender och blev ju dödssugen på att köpa den. Men seriöst, jag har inga 4200kr att lägga på det så jag får vackert sitta på händerna och nöja mig med småkalendrar i stället :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 660
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
819
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka