Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har äntligen beställt grötkalendern från mymuesli! Försöker ignorera faktumet att det är knäppt att jag ska äta gröt för 500 spänn i december när en vanlig månads grötkonsumtion kostar typ... 20 spänn. Men jag antar att det har ett annat värde än bara rena pengar
Exakt! Dessutom fick jag blodad tand och blev sugen på någon mer kalenderDet är ju KÄNSLAN som är grejen
Vete tusan vad jag ska ha för kalender, Jag får börja leta. Tur denna tråden finns så man får lite uppslag
I know the feelingExakt! Dessutom fick jag blodad tand och blev sugen på någon mer kalender
Ingen minns en fegis!Tja... ska du följa @Zinfernias exempel blir det en av varje
Nu har äntligen beställt grötkalendern från mymuesli! Försöker ignorera faktumet att det är knäppt att jag ska äta gröt för 500 spänn i december när en vanlig månads grötkonsumtion kostar typ... 20 spänn. Men jag antar att det har ett annat värde än bara rena pengar
Alltså jag hittade ju en favoritgröt i deras kalender förra året som jag nu köper i fullstor förpackning (betydligt billigare) så jag tyckte det var värt pengarna att få testa så många olika. Blir ju dyrare om man ska testa fullstora förpackningarNu har äntligen beställt grötkalendern från mymuesli! Försöker ignorera faktumet att det är knäppt att jag ska äta gröt för 500 spänn i december när en vanlig månads grötkonsumtion kostar typ... 20 spänn. Men jag antar att det har ett annat värde än bara rena pengar
Jag ska äta praliner för 1500 kr I december tydligenNu har äntligen beställt grötkalendern från mymuesli! Försöker ignorera faktumet att det är knäppt att jag ska äta gröt för 500 spänn i december när en vanlig månads grötkonsumtion kostar typ... 20 spänn. Men jag antar att det har ett annat värde än bara rena pengar
Nu är The Body Shops kalender beställd, I deserve it!
Det är ju dock SJUKT rimligt!Jag ska äta praliner för 1500 kr I december tydligen
Men eller hur?! Får öppna varannan så räcker det ända in i januariDet är ju dock SJUKT rimligt!
I Uppsala? Gillade Eko i västerhaninge men de tror jag la ner eller hur det nu varJag kom på att Eko öppnar här nästa vecka, där kanske man kan hitta något kul
Yep! I Draget, där hm, cubus, Lindex, dressman och skohus låg.I Uppsala? Gillade Eko i västerhaninge men de tror jag la ner eller hur det nu var