Adventskalendertråden 2021

Nu har äntligen beställt grötkalendern från mymuesli! Försöker ignorera faktumet att det är knäppt att jag ska äta gröt för 500 spänn i december när en vanlig månads grötkonsumtion kostar typ... 20 spänn. Men jag antar att det har ett annat värde än bara rena pengar :p

Nu har äntligen beställt grötkalendern från mymuesli! Försöker ignorera faktumet att det är knäppt att jag ska äta gröt för 500 spänn i december när en vanlig månads grötkonsumtion kostar typ... 20 spänn. Men jag antar att det har ett annat värde än bara rena pengar :p

Jag tror att grejen här är att inte börja räkna. :p Men jag baxnade faktiskt när jag såg en tekalender för 699:- innehållandes 288g te dvs ett kilopris på 2400:-:eek:

Alltså jag hittade ju en favoritgröt i deras kalender förra året som jag nu köper i fullstor förpackning (betydligt billigare) så jag tyckte det var värt pengarna att få testa så många olika. Blir ju dyrare om man ska testa fullstora förpackningar 🙈

Deras äpple, dadlar och nötgröt är to die for 😋

Det blev en Pen Store kalender till slut. :up: De har alltid sålt slut jättefort tidigare år så det här är första gången jag lyckats haffa en, ska bli väldigt intressant att se vad för roligt som finns i.

Får upp reklam för CoolStuff och alla kalendrar de säljer varje gång jag går in på Instagram... Skulle inte tacka nej till en Baileyskalender, verkar vara chokladbitar med Baileyssmak 🤤
Jag som ska vänta på december och rea...🙈

Åhléns hade en kalender från Fazer och Malmö chokladfabrik. Blev väldigt sugen men gick ut utan. Får se om jag ångrar mig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 660
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
819
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattungen på Ölandsbron
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023