Adventskalendertråden 2021

På tal om kalendrar, har ni sett detta? https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/jamEV0/skonhetsgiganten-i-julkalenderbrak-med-roy-fares
Vad tycker ni med Rituals kalender, finns det risk att förväxla dom? Jag ser självklart likheter, men på hur många sätt går det att göra hus och granar egentligen, Inte särskilt många gissar jag på 🤷🏻‍♀️

Vilket trams. Julbyar har ju funnits som pynt i en evighet och är inte ett dugg unikt, så ska de hålla på sådär får de stämma skiten ur väldigt många. Nu är inte deras produkter min typ av grej vilket som, men hade de varit det så hade jag faktiskt totalratat företaget efter nåt sånt här.

På tal om kalendrar, har ni sett detta? https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/jamEV0/skonhetsgiganten-i-julkalenderbrak-med-roy-fares
Vad tycker ni med Rituals kalender, finns det risk att förväxla dom? Jag ser självklart likheter, men på hur många sätt går det att göra hus och granar egentligen, Inte särskilt många gissar jag på 🤷🏻‍♀️

Ja fånigt. De konkurrerar troligen inte om samma kunder ändå (förutom möjligen de som med lätthet har råd med båda och då lära köpa båda, rätt olika innehåll).

Men de ”får” ju sälja till 30/11, inte så många som köper efter det datumet ändå?

Jag håller helt med er! Hade jag inte redan köpt en pralinkalender för 450 spänn hade jag nog kunnat "offra mig" och köpa hans, trots dyrt pris. Vilket jävla skit från Rituals.

Jag skulle gärna ha någon lite roligare kalender som inte är alltför dyr, MEN... jag använder inte smink eller hudvårdsprodukter, gillar inte alkohol, kaffe, te, eller "vuxen" choklad, och doftljus är jag väldigt grinig med vad som passar och inte. Finns det ens några kvar att välja på då, eller är jag förpassad till barnsliga godiskalenderar? :o
Om du gillar att pyssla har Panduro en pysselkalender (jag hade förra året o tyckte det var sååå mysigt) och en där man pärlar saker varje dag.

Precis inhandlat inte mindre än 3 sådana här
24daysofrum_jul80_front_open.jpg

Rom kalender 1 till sambon , en till min styvfar och en till brorsan.

Hann inte med att beställa Whiskykalendern (har några som gör en lokalt men var för sent ute)

Vete tusan vad jag ska ha för kalender, Jag får börja leta. Tur denna tråden finns så man får lite uppslag :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 659
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
819
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka