Finns med bl.a. strumpor, pussel och diverse annat skoj ocksåJag använder ju varken smink eller hudvård. Det är ju de mest populära kategorierna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns med bl.a. strumpor, pussel och diverse annat skoj ocksåJag använder ju varken smink eller hudvård. Det är ju de mest populära kategorierna.
En trisskalender låter ju som ett bra komplement till min chokladkalender. Ska fundera på en sådan.Beställt och fått hem en lakritskalender till min mamma. Inte köpt nån till mig själv eller sambon än. Det lär nog bli en triss-kalender till mig själv i alla fall.
Pussel har jag inte sett? Frågan är ju om jag kommer utnyttja det. Men det kan vara värt att kolla!Finns med bl.a. strumpor, pussel och diverse annat skoj också
Kolla CoolStuff, de har alla möjliga kalendrarPussel har jag inte sett? Frågan är ju om jag kommer utnyttja det. Men det kan vara värt att kolla!
Popcorn kalender? Marmelad kalender? Strumpor finns ju ocksåJag skulle gärna ha någon lite roligare kalender som inte är alltför dyr, MEN... jag använder inte smink eller hudvårdsprodukter, gillar inte alkohol, kaffe, te, eller "vuxen" choklad, och doftljus är jag väldigt grinig med vad som passar och inte. Finns det ens några kvar att välja på då, eller är jag förpassad till barnsliga godiskalenderar?
Åh ja! Hade glömt bort att det var årets kalender. (Har dock inte läst någon bok, men Anders Sparring har jag hört i många poddar och tycker han verkar vara en kul prick. Och David Sundin i en av huvudrollerna!) Får erkänna att jag har höga förväntningar på den!Rekommenderar förresten alltmedan yngre barn att läsa Familjen Knyckertz inför årets tv-kalender! De är jätteroliga med massor av ordvitsar
Nagellack kanske? Eller faller det inom sminkategorin?Jag skulle gärna ha någon lite roligare kalender som inte är alltför dyr, MEN... jag använder inte smink eller hudvårdsprodukter, gillar inte alkohol, kaffe, te, eller "vuxen" choklad, och doftljus är jag väldigt grinig med vad som passar och inte. Finns det ens några kvar att välja på då, eller är jag förpassad till barnsliga godiskalenderar?
Jag skulle gärna ha någon lite roligare kalender som inte är alltför dyr, MEN... jag använder inte smink eller hudvårdsprodukter, gillar inte alkohol, kaffe, te, eller "vuxen" choklad, och doftljus är jag väldigt grinig med vad som passar och inte. Finns det ens några kvar att välja på då, eller är jag förpassad till barnsliga godiskalenderar?
Popcorn kalender? Marmelad kalender? Strumpor finns ju också
Nagellack kanske? Eller faller det inom sminkategorin?
Jag skulle gärna ha någon lite roligare kalender som inte är alltför dyr, MEN... jag använder inte smink eller hudvårdsprodukter, gillar inte alkohol, kaffe, te, eller "vuxen" choklad, och doftljus är jag väldigt grinig med vad som passar och inte. Finns det ens några kvar att välja på då, eller är jag förpassad till barnsliga godiskalenderar?
Snällhetskalendern?Jag är inte så förtjust i popcorn heller, speciellt inte i kombo med sött som det är ganska mycket av i de kalenderarna, iaf de jag har sett. Marmelad äter jag inte till något förutom möjligtvis pannkaka... Strumpor känns lite för tråkigt, om än användbart.
Det faller inom kategorin kosmetika, ja. Något mer användbart än en del annat i den kategorin men riskerar mest att bli något som bara blir stående eftersom jag har så kass nagelkvalitet att det känns ovärt att måla dem.