Adventskalendertråden 2021

WOW! Bodyshops tittade jag på i butiken igår, den är verkligen magnifik - men dyr! Fast jag hade gärna haft en....
Ja, den kostade skjortan 😂 men vad sjutton, jag har slitit som ett djur på jobbet i höst så jag förtjänar den.

Jag jobbar för övrigt hårt på att försämra min ekonomi och fylla mitt hem med julkalendrar. Jag fick lite feeling ikväll så jag beställde både Yves Rochers och Nordic Feels också 😁

Ja, den kostade skjortan 😂 men vad sjutton, jag har slitit som ett djur på jobbet i höst så jag förtjänar den.

Jag jobbar för övrigt hårt på att försämra min ekonomi och fylla mitt hem med julkalendrar. Jag fick lite feeling ikväll så jag beställde både Yves Rochers och Nordic Feels också 😁
Det låter som en utmärkt ide´!!

Jag funderar fortfarande på om jag ska lägga till Prosecco-kalendern till my muesli-kalendern som lär vara på väg... Hm. Finfin kombination - bubbel och muesli!

Det låter som en utmärkt ide´!!

Jag funderar fortfarande på om jag ska lägga till Prosecco-kalendern till my muesli-kalendern som lär vara på väg... Hm. Finfin kombination - bubbel och muesli!
Låter som en grym plan! 😁 Bra start på dagen! 👍

Äh, jag känner att jag leder med två Rituals (en av varje), en Bodyshop, tre (3?!?) IKEA, en Oreo/Marabou och en Prosecco på väg.

Jag måste sansa mig. Helt klart. Jag gillar inte ens jul :cautious:

(och ja, jag har kvar sedan förra årets Rituals)
Köpte du båda rituals? Skiljer de sig så mycket? 😅

Min man köpte Cliniques kalender till mig (men det ska jag inte komma ihåg 😉) Går och väntar på att en lokal choklad butik ska släppa sin kalender också, men är inte helt 100 på att dom ska ha en i år 🤔 sneglar lite på Ikeas och summerbird också, hmmm svåra val 😎:d

Har uppenbarligen gör dålig tålamod för kalendrar... Var sugen på en med te, så jag var inne och rekade på tebutiken och ojdå, hade de ett erbjudande på lockande höstteer? Jajamensan! Och ojdå, då kunde jag ju passa på att köpa bara de allra godaste julteerna också! :idea: Och ojdå, mer te än så dricker jag inte på flera år, så då behöver jag ju ingen kalender och får dricka saffranste rätt omgående istället 🤷🏻‍♀️

Så skönt att det inte bara är jag!

Jag måste införa nån slags spärr på mobilen kvällstid. Igår klickade jag hem ett träns till ponnyn i julklapp (man kan ju inte ha svart träns till brun sele. :eek: ) och nu blev det kalendrar med marshmallows och nagellack beställda.

Kan det bli december snart?

Jag lurar på att beställa hem Nordic Feels... Jag tänker att jag förtjänar den efter en graviditet. Jag vill ge mig lite lyx och beröm för det 😂

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 659
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
819
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur