Helt klart ett rimligt resonemang!Jag lurar på att beställa hem Nordic Feels... Jag tänker att jag förtjänar den efter en graviditet. Jag vill ge mig lite lyx och beröm för det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt klart ett rimligt resonemang!Jag lurar på att beställa hem Nordic Feels... Jag tänker att jag förtjänar den efter en graviditet. Jag vill ge mig lite lyx och beröm för det
Go for it!
Jag såg att Margareta Grääs hyllar den.
Helt klart ett rimligt resonemang!
Okej Buke, skicka inte in mig till psyket nu. Jag råkade köpa zalandos julkalender också
Eh, så nu har jag köpt fem stycken
Och dessutom är jag sugen på att köpa en tekalender och en med müsli.
Men! Jag har förtjänat allt. Jag sliter som tusan på jobbet och jobbar över varje kväll för att få verksamheten att gå runt. Sen har jag sålt flera egensydda halsband den senaste tiden och bara där är halva kostnaden för alla kalendrar betald
Och då vill du ha råd från mig huruvida du ska köpa den eller ej? Det är lite som att fråga min häst om han möjligen vill ha ett äppleAlltså... det har ju gått rätt bra på Tradera för mig... och det är ju den där kalendern som släpps snart från Glowid...
Och då vill du ha råd från mig huruvida du ska köpa den eller ej? Det är lite som att fråga min häst om han möjligen vill ha ett äpple
Svår frågaJa, vad tycker du? Ska jag eller ska jag inte?
Hur är det ens möjligt?Jag kan fortfarande inte hitta någon kalender jag vill ha
Jag använder ju varken smink eller hudvård. Det är ju de mest populära kategorierna.Hur är det ens möjligt?
Mvh köpte just sin sjätte
Var glad för det! Själv får man leva på nudlar resten av åretJag använder ju varken smink eller hudvård. Det är ju de mest populära kategorierna.
Finns ju massa med choklad, godis, te, kaffe. Tror jag sett någon med doftljus också.Jag använder ju varken smink eller hudvård. Det är ju de mest populära kategorierna.
Ge mig inga fler idéer nuFinns ju massa med choklad, godis, te, kaffe. Tror jag sett någon med doftljus också.
Ja en choklad vill jag ha. Eventuellt kaffe, men min maskin har börjat läcka. Ljus harjag tillräckligt hemma. Är gbp-opad så mer ätbart är ingen idéFinns ju massa med choklad, godis, te, kaffe. Tror jag sett någon med doftljus också.
Finns ju massa med choklad, godis, te, kaffe. Tror jag sett någon med doftljus också.