Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Jag har fått bra stöd av både mamma och en vän att köpa både en tekalender och en chokladkalender.Jag lade fram mitt problem för min mamma. Jag vill köpa marshmallows, men ska jag också köpa städkalendern eller nagellackskalendern?
Världens bästa mamma såg som vanligt inga problem. Såklart ska jag köpa allihopa.
Sonnentor hade jag ett år, den var bra då iaf!Haha! Jag har fått bra stöd av både mamma och en vän att köpa både en tekalender och en chokladkalender.
Råkade visst köpa två tekalendrar alldeles nyss. Det ena var gulligast (Sonnentor) och den andra verkade snäppet godare (Clipper). Kreativ problemlösning helt enkelt.
Är det någon som känner till en kalender med eteriska oljor?
Ja, jag hade den i fjol och gillade den mycket jag med! Ev att flera smaker var ganska lika, de med typ citronmeliss och vinbärsblad som bas. För mig är båda dessa perfekta för jag dricker mest örtteer.Sonnentor hade jag ett år, den var bra då iaf!
Pukka har en tekalender med ört/krydd/rooibos, inget svart te alltså. Jag gillade den det år jag fick den, men då dricker jag rätt mycket både pukka- och yogite. Alla gillar inte kryddteerna har jag upptäcktFinns det nån tekalender med bara rooibos och örtteer?
Kan du tipsa om något ställe?
(Och TRE?! Jag har bara sett två? )
Pukka har en tekalender med ört/krydd/rooibos, inget svart te alltså. Jag gillade den det år jag fick den, men då dricker jag rätt mycket både pukka- och yogite. Alla gillar inte kryddteerna har jag upptäckt
Finns det nån tekalender med bara rooibos och örtteer?
Okej, ja där var den som jag ville ha slutKalendrarna finns på Fazers egna hemsida, men frakten till Sverige verkar ligga på 9,90 euro. Jag har sett dem på vanliga välsorterade mataffärer i Finland och den största kalendern verkar vara billigare i butik än om man köper den direkt på hemsidan.
Finns det nån tekalender med bara rooibos och örtteer?
Nu fanns den igen! Måste se vad det kostarKalendrarna finns på Fazers egna hemsida, men frakten till Sverige verkar ligga på 9,90 euro. Jag har sett dem på vanliga välsorterade mataffärer i Finland och den största kalendern verkar vara billigare i butik än om man köper den direkt på hemsidan.
Precis. Den kostar 79 kr och värdekorten är 2 x 50 krKanske att jag köper Ikeas, för att få rabatten, vill minnas att den är större än vad kalendern kostar?
WOW! Bodyshops tittade jag på i butiken igår, den är verkligen magnifik - men dyr! Fast jag hade gärna haft en....Okej, jag skulle inte köpa fler kalendrar i år (har köpt Bodyshops megakalender och Sniphs) men sen såg jag att Yves Rochers var jättebillig och hade massor av roliga produkter så... ja, det blev en sån också