Städkalendern vore kanske något för november för att få fint till advent!Såg precis en marmeladkalender. Funderar på en sån till sambon (och mig). Och en "get boring stuff done". En städgrej per dag fram till jul . Praktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Städkalendern vore kanske något för november för att få fint till advent!Såg precis en marmeladkalender. Funderar på en sån till sambon (och mig). Och en "get boring stuff done". En städgrej per dag fram till jul . Praktiskt.
En god idé jag borde kanske gjort en sån för en sommar månad med, vi har bla inte tvättat fönsterna på sommarhuset vi haft i snart 3 årStädkalendern vore kanske något för november för att få fint till advent!
Först läste jag fötternaEn god idé jag borde kanske gjort en sån för en sommar månad med, vi har bla inte tvättat fönsterna på sommarhuset vi haft i snart 3 år
Du har inte någon du kan ge bort de te du inte dricker åt? Eller spara till gäster?
Såg precis en marmeladkalender. Funderar på en sån till sambon (och mig). Och en "get boring stuff done". En städgrej per dag fram till jul . Praktiskt.
Såg nu priset på Svensk ridsports kalender, kommer icket att köpa. Väldigt dyr enligt mig, och inte ens värd det dubbla. Förstår att det säkert är fina grejer i, och bra märken. Men jämfört med många andra kalendrar som är värda minst det dubbla känns det verkligen inte rimligt att köpa.
Pris: 2499:- (Produktvärde: 3600:-)
(Kan villigt erkänna att jag gissat på att den skulle gå på under 1000).
Marshmallowskalender ska dock googlas nu på en gång...
Såg precis en marmeladkalender. Funderar på en sån till sambon (och mig). Och en "get boring stuff done". En städgrej per dag fram till jul . Praktiskt.
Fast jag tror att det blir alla teer då, eftersom det var svart te. Men jag ska klura lite till…
Kan vara värt att kolla runt lite, alla butiker har kanske inte fått in hela julsortimentet än. Här i Finland har jag sett Fazers tre kalendrar "överallt", både i butik och på nätet, så jag räknar kallt med att köpa en för -30 eller -50% några dagar in i december.Vill fortfarande ha Fazers julkalender och det verkar som de släppt en i år men att den är slutsåld
Någon som har tips om chokladkalender utan mörk choklad, marsipan och alkohol? Fick tidigare i tråden tips om Ikeas men i år hade de blandat innehållet
Tänker alltså en lite finare, inte en för någon tia i mataffären.
Någon som har tips om chokladkalender utan mörk choklad, marsipan och alkohol? Fick tidigare i tråden tips om Ikeas men i år hade de blandat innehållet
Tänker alltså en lite finare, inte en för någon tia i mataffären.
Kan du tipsa om något ställe?Kan vara värt att kolla runt lite, alla butiker har kanske inte fått in hela julsortimentet än. Här i Finland har jag sett Fazers tre kalendrar "överallt", både i butik och på nätet, så jag räknar kallt med att köpa en för -30 eller -50% några dagar in i december.